היישום אינו מחובר לאינטרנט

מסע בעקבות המוזיקה - "פאנטום האופרה"

עבודה מס' 070143

מחיר: 725.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח שני הגיבורים הראשיים - פאנטום וכריסטין.

7,560 מילים ,20 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

היצירה בה בחרתי לעסוק היא "פאנטום האופרה" של הבמאי ג'ואל שומאכר, עיבוד למחזמר של אנדרו לויד וובר, המשתתף גם הוא בהפקת הסרט. בחירתי ביצירה זו הייתה פשוטה מאוד, כיוון שהחיבור שלי למוזיקה מאוד עמוק, ואני מתחברת לז'אנר המחזמר. כאשר ידעתי שאעבוד על יצירה זו, לא ידעתי מה מצפה לי. כל הדברים שעליהם לא חשבתי במהלך צפייתי בסרט, באו והפתיעו אותי. בזמן שהתחלתי לחקור מעבר לצפייה השטחית בסרט, הבנתי כמה הדמויות והגיבורים מורכבים. כל אחד מהם עובר איזשהו תהליך עם עצמו. לאחר מכן, בחרתי את הגיבורים הראשיים שלי, שבהם יעסוק סמינריון זה - פאנטום וכריסטין. שתי דמויות מנוגדות עם מניעים שונים. את שניהם אני אוהבת מאוד.
בעבודה זו אנסה להציג את התהליך ששניהם עוברים ובאילו נקודות כל אחד מהם עובר, מה מחבר ביניהם. אני אעמוד על קווי ההשפעה של הדמויות האחת על השנייה או ההיפך. כמו כן, אציג את נקודות ההצטלבות ביניהם, התלבטויות והתחבטויות. כמובן, אערוך השוואה בין הגיבור הראשי שלי לבין פר גינט.
עבודתי תישען על תיאוריות ומחקרי עבר של אריך פרום, ויקטור פרנקל, חנה נוה, רות נצר וכיו"ב.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. על היצירה והיוצר
על היצירה
3. דמויות
גיבורי המסע: כריסטין דא'אה (אמי רוסום); פאנטום האופרה (ג'רארד באטלר)
דמויות נוספות
יחסי הדמויות הראשיות
4. שלבי המסע
5. זיקות למחזה "פר גינט"
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

כריסטין דא'אה (אמי רוסום)
כריסטין היא אחת מגיבורי היצירה "פאנטום האופרה", שמה כשם של כריסטוס הקדוש מסמל על נאיביות, תום, ורצון טוב. כמו ישו, כך גם היא עוברת ייסורים רבים, ונשארת נאמנה לעצמה עד שהיא מקבלת את הגאולה, שכה חיכתה לה. כריסטין נמצאת על משבצת הפרוטגוניסט בסרט. היא דמות אהובה - צעירה המחפשת אחר זהותה, אחרי שאביה הועיד אותה למוזיקה. היא ניחנה בקול גדול וצריכה לממש את הפוטנציאל שלה, אך כשאביה נפטר היא לא מוצאת את עצמה ולא יודעת מה תעשה כשתהיה גדולה. ואז נכנס לחייה "מלאך המוזיקה" שאביה הבטיח שישמור עליה כשימות, "אב שמבקש לטפח ולעודד את כישרונותיה הטבעיים של בתו לא משליך עליה את ייעודו; הוא מכיר ביכולות הטבעית שלה ובהעדפותיה ומחזק אותן"

תגים:

גיבורי המסע · משולש האהבה · מסע · קול פנימי · פרוטגנטיסט · האני הפנימי · אהבה · מצוקה · כאב · היפרדות · הזדהויות ילדות · זהות · סגידה לאב · בחירה סופית · התעוררות מינית · כיעור · קשר רגשי · אנטי גיבור · מסע קווי · אויב · מלאך המוזיקה · נקמה · דחייה · כוח

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מסע בעקבות המוזיקה - "פאנטום האופרה"", סמינריון אודות "מסע בעקבות המוזיקה - "פאנטום האופרה"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.