היישום אינו מחובר לאינטרנט

שורשי המוזיקה השחורה עפ"י Jones Leroy (תרגיל)

עבודה מס' 068667

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד הפכה המוזיקה הילידית, המערב אפריקאית, שהיא גם המוזיקה של דור העבדים השחורים הראשון להיות גם המוזיקה של צאצאיהם.

1,022 מילים ,1 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

לירוי ג'ונס (jones ) כתב את ספרו: Blues People: Negro Music In White America בשנת 1963. ספר זה נתפס כמחקר הראשון שנעשה אודות הבלוז על ידי אדם שחור. ג'ונס מגולל את סיפורה של המוזיקה האפרו האמריקאית. בפרקו השלישי של הספר הוא מסביר כיצד הפכה המוזיקה הילידית, המערב אפריקאית, שהיא גם המוזיקה של דור העבדים השחורים הראשון להיות גם המוזיקה של צאצאיהם.
בעבודה זו יוצג המעבר, המתואר בפרק השלישי של ספרו של ג'ונס, בין המוזיקה האפריקנית על אדמת אמריקה לעומת המוזיקה האפריקנית שנוצרה כבר בתודעה אמריקנית (היינו, אפרו-אמריקנית).
Jones, Leroy. Blues People: Negro Music In White America. 1963

קטע מהעבודה:

על פי ג'ונס, התפתח הבלוז ממסורת שירי עבדים בימי העבדות על יבשת אמריקה הצפונית. המקורות המוזיקליים של העבדים הללו היה כאמור במערב אפריקה. המוזיקה שהביאו עימם מארץ מולדתם יצרה מעין קישור בין המוזיקה האפרו אמריקאית ה"נקייה" לזו שנוצרה אחרי העבדות האפריקאית בארה"ב. במוזיקה החדשה ניתן היה לשמוע את השפעות החשיפה לתרבות האירו-אמריקאית. דור העבדים השני היה זה שיצר את המוזיקה הזו. ניתן היה לשמוע כי נוצר במוזיקה זו שילוב בין אלמנטים המוזיקה האפריקאית לבין אלמנטים מהמוזיקה האמריקנית. ועם זאת מוזיקה זו הייתה כבר נחשבת זרה למדינת האם- אפריקה.

תגים:

בלוז · לירוי ג'ונס · מוזיקה · מוסיקה שחורה · מוסיקה · כושים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שורשי המוזיקה השחורה עפ"י Jones Leroy (תרגיל)", סמינריון אודות "שורשי המוזיקה השחורה עפ"י Jones Leroy (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.