היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת המוזיקה על האדם

עבודה מס' 068867

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה כללית של חמישה מקורות.

1,466 מילים ,5 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

מוזיקה סובבת אותנו בתחומים שונים בחיים (ילדות,בגרות, מצבים שונים בחייו של האדם, אירועים, חתונות, ריקודים וכד'). האזנה למוזיקה יכולה לשפר את המצב הנפשי, לעזור ללמידה והזיכרון של המאזין, לעזור לריכוז- למשל, מוזיקה קלאסית יכולה להגביה אזורים ספציפיים של אינטליגנציה לרמות שונות (יכולת ההיקש המרחבי שלנו משתפרת ב-8-9 נקודות במבחן האיי קיו, יותר מאשר בהאזנה למוזיקה אחרת), ולהפיק תגובות שונות למשמע המוזיקה- כאשר נשאל את עצמנו מדוע אנחנו אוהבים מוזיקה, סביר להניח שהתשובה תהיה קשורה לרגש שאותה מוזיקה מבטאת בעבורנו. לעתים קרובות מוזיקה משפיעה על שיפוט והערכה.
כבר משחר ההיסטוריה, פילוסופים רבים טענו לגבי הכוחה של המוזיקה ועל התפקידים השונים אותה היא ממלאת בחיי האדם.
השאלה המרכזית אליה אתייחס בעבודתי היא - "מה הן ההשפעות של המוזיקה על האדם"? בעבודתי ארחיב יותר את השאלה ואייחס אותה לכמה תחומים בחייו של האדם - השפעות המוזיקה על הזכרון והלמידה, ותגובות רגשיות למוזיקה.

שני פרקי העבודה המרכזיים מציגים שלושה מקורות כל אחד כאשר הדברים מובאים בטבלאות.

תוכן עניינים:
מבוא
השפעת המוזיקה על הזיכרון והלמידה
תגובות רגשיות למוזיקה
סיכום פרק
סיכום כללי
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: העבודת ניתנה במסגרת הקורס "הדרכה ביבליוגרפית".

קטע מהעבודה:

Dr. Roy J. Paget(2006) LeDoux (1992) Laurence O'Donnel (1999)
מוזיקה משפיעה על הגוף, שנראה שכביכול היא "מעסה" את האיברים, מפחיתה את הלחץ ומגבירה את הלמידה. מוזיקה נושאת עמה יותר מסתם רגשות; וזה יכול להוות כלי חזק עבור המידע הנרכש.
מקצביה, תבניותיה, ניגודיה וטונליות שונה של המוזיקה עוזרים לקידוד האינפורמציה החדשה. השימוש במוזיקה כשותף יכול להוות דרך חזקה עבור נשיאת כמויות גדולות של התוכן.

תגים:

תגובות רגשיות · בארוק · פוטנציאל הלמידה · מוסיקה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת המוזיקה על האדם", סמינריון אודות "השפעת המוזיקה על האדם" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.