סל קניות
סה"כ: 0.00 ₪
מקצוע:
---
אמנות
אנתרופולוגיה
ביולוגיה
גיאוגרפיה
היסטוריה
הנדסה
חינוך
חשבונאות
יהדות
כלכלה
לימודי א"י
מדעי המדינה
מזרח אסיה
מחשבים
מנהל עסקים
משפטים
סוציולוגיה
ספרות
עבודה סוציאלית
פילוסופיה
פסיכולוגיה
קולנוע ותאטרון
קרימינולוגיה
תיירות
תקשורת
עבודה מס':
רכישת עבודה
מכירת עבודה
אודות
שרות לקוחות
היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [301–400] מתוך 493
1
2
3
4
5
-
סטריאוטיפים מיניים בספרות הילדים אז והיום
-
דמות האישה כעורכת דין בקולנוע הפופולרי
-
ביטויי והשלכות צבע ותאורה על המחזה "הדה גאבלר" לאיבסן
-
מה קרה לסרטי הבלש הפרטי בשנות ה70 -
-
"העבד" בתיאטרון גשר
-
הטלנובלה אסתי המכוערת כטכסט פארודי
-
על עתידה של המועצה לביקורת סרטים ומחזות
-
"האופסימיסט" לאמיל חביבי
-
יעקבי וליידנטל, סוחרי גומי ורומנטיקאים לחנוך לוין
-
מדיניות תרבות בישראל - סבסוד מוצרי תרבות מכספי ציבור
-
ניתוח הסרט "דלתות מסתובבות"
-
קוויר מחוץ לעיר
-
הפרעת טורדנות כפייתית
-
קסמן המסוכן של הנימפות
-
מיכאל שלי - טבע לאום וויזואליה
-
הנשים במחזותיו של צכוב
-
הקשר שבין השפה באגדה לבין השפה בקולנוע
-
"שנית קולברג לא תיפול"
-
צמיחתן של תעשיות הקולנוע והמוסיקה הפופולריות והשפעתן על הערים בהם צמחו
-
סרט הקולנוע כטקסט חינוכי
-
מגדר הביניים ב"הכל אודות אמא" \ אלמודובר
-
הריאליזם במחזה "בית הבובות" מאת איבסן
-
ארמאדו,הולופרנס וקוסטארד לעומת פאלסטאף
-
הארוס שהפך לתנטוס
-
סטנלי קובריק ו"התפוז המכני"
-
בין מודרניזם לפוסט-מודרניזם
-
"פוסט-מודרניזם, או ההגיון התרבותי של הקפיטליזם המאוחר"\ פרדריק ג'יימסון
-
שירת הסירנה
-
"אשת חיל מי ימצא"
-
"הקיץ של אביה"
-
מיתוס השוביניזם הישראלי הקיים בקולנוע הישראלי
-
דמות האמזונה בקולנוע
-
"הדיבוק"
-
מושג האמת המגולם בזרם הרומנטי ודרכי התבטאותו בזרם הפוסטמודרני
-
בת יפתח ואופיגניה באוליס
-
הקבלת "המלך ליר" לשייקספיר ל"המלביש" לרונלנד האוורד
-
אמנות תחת משטר טוטאליטרי
-
ייצוג צוענים בקולנוע
-
עמוס גוטמן - יצירה אוטוביוגרפית?
-
ז'אנר המיוזיקל כמעביר אידיאולוגיה חברתית
-
אקזיסטנציאליזם בסרט "שלושה ימים וילד" (אורי זוהר, 1967 )
-
"שעת הילדים" \ לילאן הלמן
-
בושת הנערים - מגדר ולימודי תיאטרון בבתי הספר התיכוניים בישראל
-
חילופי מגדר בתיאטרון היפני העכשווי
-
שושנת קהיר הסגולה - מאפייני ז'אנר
-
הגישות השונות המפרשות את המושג קתרזיס של אריסטו
-
"עפולה אקספרס"
-
ניתוח המחזה היפוליטוס \אוריפידס
-
ניתוח הסרט "הציפורים" של היצקוק עפ"י גישה פסיכואנליטית וגישה פמיניסטית
-
מושג "הנשגב" בפילוסופיה ובאומנות
-
מיתוס ופולחן דמות ארטמיס העתיקה
-
יחסי גומלין בין קולנוע וטלוויזיה ישראלי בנוגע לייצוגי מיניות
-
השתלשלות דמות האמזונה בקולנוע
-
"אח, הימים היפים" \ בקט (רפרט)
-
מעמדם של האריסון פורד ובראד פיט ככוכבי קולנוע על פי הסרט OWN DEVIL'S
-
דמותו ומעמדו של השחקן על פי אדולף אפיה וגורדון קרייג
-
היחס לגיבורי השואה בתיאטרון שנות ה-50 ומשנות ה-70 ואילך
-
אקספרסיוניזם גרמני- מקורותיו והשפעותיו- הקבינט של ד"ר קליגרי (רוברט וינה, 1919 )
-
לשבור את הגלים - לשבור את הכללים
-
דיון בסרטו של טרנטינו "ג'קי בראון" מנקודת מבט פמניסטית
-
"שירת הסירנה"
-
"הבכיינים" לחנוך לוין בעין אקזיסטנציאליסטית
-
ניתוח הסרט גמר גביע בעזרת אמצעי מבע קולנועיים
-
"בקט" לאנואי - פוליטיקה והוויה בתאטרון
-
התפתחות נרטיב העל בסרטי מדע בדיוני - מסעות בזמן וטשטוש גבולות
-
השנוי שחל בנושאים העיקריים המועלים בז'אנר הנעורים הישראלי
-
מאפיינים קלאסיים ביצירתו של חנוך לוין
-
"ז'אן דה פלורט" ו"מאנון" בראייה פמיניסטית
-
ניתוח הסרט "הארורים", 1969
-
סרטי בורקס - יחסי אשכנזים-מזרחיים בקולנוע הישראלי
-
אלי מקביל - מהותה של דרמה טלוויזיונית מצליחה
-
אינטרטקסטואליות ב"שושנת קהיר הסגולה"
-
סרטי תרבות הטראנס כמאפיין של התפרקות הישראליות
-
"מקום קדוש" - נסיון משותף דרך תיאטרון
-
פמיניזם ופוסטמודרניזם כפי שהם משתקפים בסרט ג'קי בראון סרטו של ק.טרנטינו
-
קומדיית המצבים "קרובים קרובים"
-
מבט חברתי ופוליטי בסרטי חניכה בישראל ובארה"ב
-
סרטי המלחמה האמריקאים כמעצבי דעת בציבור
-
סיינפלד - סוד ההצלחה
-
השפעת החשיפה הטלוויזיונית בגיל צעיר על היצירה הקולנועית
-
ניתוח הסרט "מותק של חיים" על פי הגישה האינטר טקסטואלית והגישה הקוגניטיבית
-
אינפוטיינמנט-הצורך בשילוב גורמי הנאה בסרט התעודי
-
אסתטיקה ואלימות בקולנוע
-
תהליכי סירוס והבניה חברתית בסרט "אחי איפה אתה?"
-
הקולנוע הניו-זילנדי הפמיניסטי בשנות התשעים לפי הסרטים 'הפסנתר' ו'פעם היו גיבורים'
-
דמות 'הזר' ו'האחר' בסרטיו של ריינר ורנר פסבינדר
-
קולנוע ומציאות- המקרה האירי-בריטי
-
טקסי אירוסין ונישואין בסרטים העדתיים בישראל כטקס מעבר משלב הניכור הבין עדתי לקולקטיביזם לאומי.
-
סרטי מלחמה כתעמולה
-
חדירת דור האיקס לדור היאפים בסרטי שנות ה-90
-
הספורט כבסיס חברתי בעיצוב דרמות קולנועיות
-
תפקיד הבגד במופעי הבלט החצרוני בחצר לואי ה-13 על פי עיצוביו של דניאל ראבל
-
שכנוע בסרט "עת להרוג"
-
ההשפעה של הקהל בתיאטרון הפלייבק על חווית המספר
-
גן הדובדבנים לצ'כוב
-
"מעגל הגיר הקווקזי" לברכט
-
השיעור כהופעה - המורה כשחקן
-
"אולימפיה"\ לני ריפנשטאהל (1938) - תיעוד משחקי ברלין 1936 והאסתטיקה הנאציונל סוציאליסטית
-
אישטואן סאבו - הקולנוע ההונגרי בהתיחסות לקומוניזם
-
ברטולט ברכט וסמואל בקט - אפי מול אבסורד
עבודות [301–400] מתוך 493
1
2
3
4
5
כל הזכויות שמורות Copyright © 2002 — 2024
Ubank
Terms Of Use
•
Privacy Policy