היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [301–400] מתוך 493
- סטריאוטיפים מיניים בספרות הילדים אז והיום

- דמות האישה כעורכת דין בקולנוע הפופולרי

- ביטויי והשלכות צבע ותאורה על המחזה "הדה גאבלר" לאיבסן

- מה קרה לסרטי הבלש הפרטי בשנות ה70 -

- "העבד" בתיאטרון גשר

- הטלנובלה אסתי המכוערת כטכסט פארודי

- על עתידה של המועצה לביקורת סרטים ומחזות

- "האופסימיסט" לאמיל חביבי

- יעקבי וליידנטל, סוחרי גומי ורומנטיקאים לחנוך לוין

- מדיניות תרבות בישראל - סבסוד מוצרי תרבות מכספי ציבור

- ניתוח הסרט "דלתות מסתובבות"

- קוויר מחוץ לעיר

- הפרעת טורדנות כפייתית

- קסמן המסוכן של הנימפות

- מיכאל שלי - טבע לאום וויזואליה

- הנשים במחזותיו של צכוב

- הקשר שבין השפה באגדה לבין השפה בקולנוע

- "שנית קולברג לא תיפול"

- צמיחתן של תעשיות הקולנוע והמוסיקה הפופולריות והשפעתן על הערים בהם צמחו

- סרט הקולנוע כטקסט חינוכי

- מגדר הביניים ב"הכל אודות אמא" \ אלמודובר

- הריאליזם במחזה "בית הבובות" מאת איבסן

- ארמאדו,הולופרנס וקוסטארד לעומת פאלסטאף

- הארוס שהפך לתנטוס

- סטנלי קובריק ו"התפוז המכני"

- בין מודרניזם לפוסט-מודרניזם

- "פוסט-מודרניזם, או ההגיון התרבותי של הקפיטליזם המאוחר"\ פרדריק ג'יימסון

- שירת הסירנה

- "אשת חיל מי ימצא"

- "הקיץ של אביה"

- מיתוס השוביניזם הישראלי הקיים בקולנוע הישראלי

- דמות האמזונה בקולנוע

- "הדיבוק"

- מושג האמת המגולם בזרם הרומנטי ודרכי התבטאותו בזרם הפוסטמודרני

- בת יפתח ואופיגניה באוליס

- הקבלת "המלך ליר" לשייקספיר ל"המלביש" לרונלנד האוורד

- אמנות תחת משטר טוטאליטרי

- ייצוג צוענים בקולנוע

- עמוס גוטמן - יצירה אוטוביוגרפית?

- ז'אנר המיוזיקל כמעביר אידיאולוגיה חברתית

- אקזיסטנציאליזם בסרט "שלושה ימים וילד" (אורי זוהר, 1967 )

- "שעת הילדים" \ לילאן הלמן

- בושת הנערים - מגדר ולימודי תיאטרון בבתי הספר התיכוניים בישראל

- חילופי מגדר בתיאטרון היפני העכשווי

- שושנת קהיר הסגולה - מאפייני ז'אנר

- הגישות השונות המפרשות את המושג קתרזיס של אריסטו

- "עפולה אקספרס"

- ניתוח המחזה היפוליטוס \אוריפידס

- ניתוח הסרט "הציפורים" של היצקוק עפ"י גישה פסיכואנליטית וגישה פמיניסטית

- מושג "הנשגב" בפילוסופיה ובאומנות

- מיתוס ופולחן דמות ארטמיס העתיקה

- יחסי גומלין בין קולנוע וטלוויזיה ישראלי בנוגע לייצוגי מיניות

- השתלשלות דמות האמזונה בקולנוע

- "אח, הימים היפים" \ בקט (רפרט)

- מעמדם של האריסון פורד ובראד פיט ככוכבי קולנוע על פי הסרט OWN DEVIL'S

- דמותו ומעמדו של השחקן על פי אדולף אפיה וגורדון קרייג

- היחס לגיבורי השואה בתיאטרון שנות ה-50 ומשנות ה-70 ואילך

- אקספרסיוניזם גרמני- מקורותיו והשפעותיו- הקבינט של ד"ר קליגרי (רוברט וינה, 1919 )

- לשבור את הגלים - לשבור את הכללים

- דיון בסרטו של טרנטינו "ג'קי בראון" מנקודת מבט פמניסטית

- "שירת הסירנה"

- "הבכיינים" לחנוך לוין בעין אקזיסטנציאליסטית

- ניתוח הסרט גמר גביע בעזרת אמצעי מבע קולנועיים

- "בקט" לאנואי - פוליטיקה והוויה בתאטרון

- התפתחות נרטיב העל בסרטי מדע בדיוני - מסעות בזמן וטשטוש גבולות

- השנוי שחל בנושאים העיקריים המועלים בז'אנר הנעורים הישראלי

- מאפיינים קלאסיים ביצירתו של חנוך לוין

- "ז'אן דה פלורט" ו"מאנון" בראייה פמיניסטית

- ניתוח הסרט "הארורים", 1969

- סרטי בורקס - יחסי אשכנזים-מזרחיים בקולנוע הישראלי

- אלי מקביל - מהותה של דרמה טלוויזיונית מצליחה

- אינטרטקסטואליות ב"שושנת קהיר הסגולה"

- סרטי תרבות הטראנס כמאפיין של התפרקות הישראליות

- "מקום קדוש" - נסיון משותף דרך תיאטרון

- פמיניזם ופוסטמודרניזם כפי שהם משתקפים בסרט ג'קי בראון סרטו של ק.טרנטינו

- קומדיית המצבים "קרובים קרובים"

- מבט חברתי ופוליטי בסרטי חניכה בישראל ובארה"ב

- סרטי המלחמה האמריקאים כמעצבי דעת בציבור

- סיינפלד - סוד ההצלחה

- השפעת החשיפה הטלוויזיונית בגיל צעיר על היצירה הקולנועית

- ניתוח הסרט "מותק של חיים" על פי הגישה האינטר טקסטואלית והגישה הקוגניטיבית

- אינפוטיינמנט-הצורך בשילוב גורמי הנאה בסרט התעודי

- אסתטיקה ואלימות בקולנוע

- תהליכי סירוס והבניה חברתית בסרט "אחי איפה אתה?"

- הקולנוע הניו-זילנדי הפמיניסטי בשנות התשעים לפי הסרטים 'הפסנתר' ו'פעם היו גיבורים'

- דמות 'הזר' ו'האחר' בסרטיו של ריינר ורנר פסבינדר

- קולנוע ומציאות- המקרה האירי-בריטי

- טקסי אירוסין ונישואין בסרטים העדתיים בישראל כטקס מעבר משלב הניכור הבין עדתי לקולקטיביזם לאומי.

- סרטי מלחמה כתעמולה

- חדירת דור האיקס לדור היאפים בסרטי שנות ה-90

- הספורט כבסיס חברתי בעיצוב דרמות קולנועיות

- תפקיד הבגד במופעי הבלט החצרוני בחצר לואי ה-13 על פי עיצוביו של דניאל ראבל

- שכנוע בסרט "עת להרוג"

- ההשפעה של הקהל בתיאטרון הפלייבק על חווית המספר

- גן הדובדבנים לצ'כוב

- "מעגל הגיר הקווקזי" לברכט

- השיעור כהופעה - המורה כשחקן

- "אולימפיה"\ לני ריפנשטאהל (1938) - תיעוד משחקי ברלין 1936 והאסתטיקה הנאציונל סוציאליסטית

- אישטואן סאבו - הקולנוע ההונגרי בהתיחסות לקומוניזם

- ברטולט ברכט וסמואל בקט - אפי מול אבסורד


עבודות [301–400] מתוך 493