היישום אינו מחובר לאינטרנט

"פינה": מיוחדת במינה?

עבודה מס' 069977

מחיר: 277.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם "פינה" הינו סרט תעודי ומה משמעות הצילום בתחת מימד.

6,475 מילים ,19 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בשנת 2011, שנתיים אחרי מותה הפתאמי של הכוריאוגרפית הגרמנית הנודעת פינה באוש, יצא לאקרנים סרט-הומז' אודותיה. הסרט צולם בתלת מימד, והוקרן בבכורה בפסטיבל הסרטים הבין תאומי ה-61 בברלין.

למרות הגדרת הג'אנר המתבקשת כאן ש"פינה" הינו סרט דוקומנטרי, ישנה מחלוקת בנושא הזה. שאלת המחקר הראשונה היא: האם "פינה" הינו סרט תעודי, או שהינו חוצה גבולות בין תחומי הקולנוע השונים?

הנושא השני שבו עוסק המחקר, נודע לתלת מימד בכל היבטיו: היסטורי, יישומי, קונצפטואלי ואסתטי. הצילום וההקרנה של סרטים בתלת מימד נוסו לאורך ההסטוריה של הקולנוע מספר פעמים, ובכל פעם התקיימה סביב הנושא מחלוקת רבה. שאלת המחקר השניה היא: האם "תלת מימדיות" של סרטו של ונדרס הינו חלק בלתי נפרד מתובנותיו לגבי יצירתה של פינה באוש ומהרעיון שמאחוריו?

שיטת המחקר
המחקר יתבסס על סקירת ספרות אקדמית, חומר עיתונאי בנושאי יצירתם של באוש וונדרס ובנושא הקולנוע בתלת מימד, על ניתוח של מספר יצירותיה של באוש אשר מופיעות בסרטו של ונדרס, וניתוח סרטו של ונדרס.

תוכן עניינים:
1. מבוא ושיטת מחקר
2. הקדמה:
מי היא פינה באוש?
מי הוא וים ונדרס?
יצירה משותפת
3. "פינה":
הסרט "פינה": מבנה וניתוח
האם "פינה" הינו סרט תעודי? מסקנות
"פינה" בתלת מימד:
קולנוע ומחול בתלת מימד
שימוש בטכנולוגיה החדישה ב"פינה"
קולנוע בתלת מימד: יצירה עתידית?
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה לא צוינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

הסרט "פינה" היה אמור להיות יצירה משותפת לוים ונדרס ופינה באוש שהיו ביחסי ידידות לאורך שנים רבות. ע"פ ונדרס, הרצון של פינה באוש לבחון אם יש אפשרוית לתעוד באופן מלא עבודת מחול פרט ללהמשיך להציג אותה, היה אחד מהמניעים החשובים ליצירת הסרט, וחוסר שביעות הרצון שלה מצילומים תעודיים של יצירותיה גרם למספר דחיות מטעמו של ונדרס להתחיל בצילומי הסרט. העובדה שבאוש עצמה ביקשה שבסרט התעודי הזה לא יהיו כלל ראינות עמה ושהדגש יהיה על יצירתה, ללא קשר לקורות חייה, העניקה משמעות נוספת לצילום המופעים או כל קטעי תנועה נוספים: הם עמדו להיות מרכז הסרט.

תגים:

קולנוע · מחול · ריקוד · וים ונדרס · דוקומנטרי · תיעודי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""פינה": מיוחדת במינה?", סמינריון אודות ""פינה": מיוחדת במינה?" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.