היישום אינו מחובר לאינטרנט

קודים נרטיביים של פתיחות ביצירות ספרות וקולנוע

עבודה מס' 069850

מחיר: 84.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: קודים נרטיביים בפתיחת הסיפור "בדמי ימיה"- שי עגנון ובפתיחת הסרט "כחול"- קישלובסקי.

4,182 מילים ,2010

תקציר העבודה:

בספרו "מתחילים סיפור" מתאר עמוס עוז בפרק "אבל מה בעצם היה כאן לפני המפץ הגדול" (עוז, 1996) את משמעות הפתיחה בכל סיפור באשר הוא, ואת משמעות כתיבת סיפור באופן כללי.
הוא משווה את התחלת כתיבת סיפור ואת ה"עמידה" מול דף לבן, כ"התחלת קשר עם איש או אישה זרה בבית קפה" (שם, 1996, 8). בדומה לסיפור "הגברת עם הכלבלב" של צ'כוב, כתיבת התחלת הסיפור, היא בעצם כלבלב, שיקרב אותו אל הדבר הנכסף מכולם, הגברת למעשה.

בעבודה זו ינותחו הקודים הנרטיביים בפתיחת הסיפור "בדמי ימיה"- שי עגנון, ובפתיחת הסרט "כחול"- קישלובסקי.

קטע מהעבודה:

בפרק "מי בא?" שמופיע בספר "מתחילים סיפור" (עוז, 1996) מתאר הסופר עמוס עוז, את פתיחת הסיפור "בדמי ימיה" של ש"י עגנון. הפתיחה מתוארת כזו, בה שזורים פרטים ורמזים רבים הקשורים להמשך ולסוף הסיפור. פרטים רבים המופיעים בתחילתו רומזים לנו על המשך התפתחות הסיפור ועל אופי הדמויות הנמצאות בו, בעיקר על גיבורת הסיפור, תרצה. כמו כן, בפתיחה, טוען עוז, ישנן הטעיות רבות, המופיעות באופנים שונים ומדגישים את סוף הסיפור.

תגים:

כחול · קישלובסקי · דמי ימיה · עגנון · קודים נרטיביים · פתיחות · פתיחה · אקספוזיציה · בדמי ימיה · נרטיב · קוד.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קודים נרטיביים של פתיחות ביצירות ספרות וקולנוע ", סמינריון אודות "קודים נרטיביים של פתיחות ביצירות ספרות וקולנוע " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.