היישום אינו מחובר לאינטרנט

תיאטרון יהודי עברי- עבודת ארכיון- פונדק הרוחות

עבודה מס' 069852

מחיר: 84.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מטרת העבודה היא "להחיות" מחדש או להציג שיחזור-חלקי של אירוע תיאטרוני היסטורי בהסתמך על חומרים ראשוניים המצויים בתיק הצגה בארכיון.

3,402 מילים ,7 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

החלק הראשון הדן בפונדק הרוחות מחולק למספר סעיפים:
מבוא: פרטים נחוצים על ההפקה.
סעיף ראשון: המחזה: תיאור קצר של עלילת המחזה, מאפייני הדמויות, נושאיו המרכזיים, סגנונו הדרמטי-תיאטרוני.
•סעיף שני: מה הצופים בני הזמן יכלו ללמוד על ההצגה או על המחזה מהטקסטים בתוכניה, מה מלמדת התוכנה על הפרקטיקה של התיאטרון או של הבמאי.
•סעיף שלישי: מיקוד באמצעים בימתיים: מה ניתן ללמוד מהביקורות, הראיונות והתמונות על החלל המעוצב והקשר בינו לבין החלל הדרמטי.
•סעיף רביעי: התקבלות: עמדות מבקרי התיאטרון ביחס להצגה.
•סיכום: דן בשאלה האם וכיצד ההצגה העצימה או החלישה את ההון הסימבולי או מעמדו האמנותי של התיאטרון?

החלק השני של העבודה:
אללה כרים- ההכרות עם גיבורי המחזה אללה כרים, ואיך זה מוביל למסקנה כי גישתו של המחזאי כלפי דמויותיו הגבריות הייתה שונה מהמקובל בזרם המרכזי של המחזאות הציונית.

הוא הלך בשדות- המוטיב המת החי במחזה.

קטע מהעבודה:

פולטקין ואלתרמן הדגישו בראיונות עיתונאיים היבטים מסוימים במחזה: פלוטקין טען שמדובר במחזה אקטואלי לא רק בגלל רעיונותיו המסורתיים אלא גם בגין בעיות עולם האמנות בימינו כפי שבאו לידי ביטוי במחזה . אלתרמן צוטט בעיתון "דבר" במסיבת עיתונאים כשאמר כי עיקר המחזה הוא החטא והגמול, ליסוד זה הוסיף סיטואציה שנוצרה בעולם המודרני כי עיקרון חטא וגמול לא נוגע לעולם היצירה, לא חל עליו אלא רק פרי התוצאה. על פי המחזה העיקרון הזה מופרך, חננאל נושא בגמול עבור מעשיו. דבר נוסף שציין באירוע, שבבקשתו להדגיש שקשר האמן עם העולם הממשי, הוא לכאורה דרך היצירה, אך בעצם דרך התעשייה האמנותית , דבר שמנוגד ליצירה במהותו.

תגים:

הוא הלך בשדות · אללה כרים · מחזות · תיאטרון עברי · אלתרמן · מחזאות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תיאטרון יהודי עברי- עבודת ארכיון- פונדק הרוחות", סמינריון אודות "תיאטרון יהודי עברי- עבודת ארכיון- פונדק הרוחות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.