היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 68249
תמהיל תקשורת שיווקית לחברת תנובה למוצר חדש שהומצא ע"י הקבוצה - חמאות עם תוספות.
8,035 מילים (כ-24.5 עמ'), 0 מקורות, 144.95 ₪
עבודה מס' 68250
הצגת תמהיל שיווק למוצר "צלחת מעופפת עם שלט".
7,361 מילים (כ-22.5 עמ'), 0 מקורות, 120.95 ₪
עבודה מס' 40451
רקע היסטורי, חשיבות סיקור מלחמות, השימוש שעושה הממשל במדיה, עבודת הכתבים והמצב בארץ.
3,401 מילים (כ-10.5 עמ'), 8 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 66835
ניתוח תוכן איכותני של מאמרים וציטוטים מעיתונים בעת המבצע, בשילוב עם חומר תיאורטי.
7,446 מילים (כ-23 עמ'), 24 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 23022
תיאור המוצר, פלח השוק, האסטרטגיה השווקית, טקטיקת המסר ותמהיל התקשורת.
4,324 מילים (כ-13.5 עמ'), 12 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 31466
ניתוח דו שיח תקשורתי בראיון בטלויזיה על פי קריטריונים רבים, מהי תקשורת, עשרת רכיבי ההקשר התקשורתי.
7,419 מילים (כ-23 עמ'), 7 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 62443
תפקידם של כלי התקשורת וסיקורם של הערבים בתקשורת הישראלית כדוגמה להבניית המציאות.
4,843 מילים (כ-15 עמ'), 9 מקורות, 277.95 ₪
עבודה מס' 31392
בדיקת המעבר ממערכת מסורתית למערכת מודרנית בחברה הישראלית.
3,754 מילים (כ-11.5 עמ'), 10 מקורות, 119.95 ₪
עבודה מס' 66192
סקירת המפגש הנוכחי ותוצאותיו הרגשיות והמעשיות על שתי התרבויות על פי הספר.
6,299 מילים (כ-19.5 עמ'), 17 מקורות, 288.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100