היישום אינו מחובר לאינטרנט

תקשורת שווקית של מעדן חלב

עבודה מס' 023022

מחיר: 276.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור המוצר, פלח השוק, האסטרטגיה השווקית, טקטיקת המסר ותמהיל התקשורת.

4,324 מילים ,12 מקורות

תקציר העבודה:

עבודה זו תעסוק בתקשורת השיווקית של מעדן החלב המיוצר על-ידי "תנובה" ומוכר בשם "קרלו". מוצר זה מהווה מוצר מתחרה למעדן החלב "דני" המשווק על-ידי "שטראוס".

תמהיל התקשורת משתלב בתמהיל השיווק מתוך הכרה בתחליפיות ובהשפעות ההדדיות, הקיימות בין המשתנים של תמהיל השיווק בכלל ושל תמהיל התקשורת בפרט. לאחר שהפירמה החליטה על מטרות התקשורת ועל יעדיה, עליה להחליט על תמהיל התקשורת ברצף של שלוש רמות:
א. הקצאת מאמצי התקשורת.
ב. בחירה בין ערוצי התקשורת.
ג. בחירת המרכיבים לתהליך התקשורת (יזרעאלי, 1994: 233-234).

בדיקת תמהיל התקשורת שנערך עבור "תנובה" על-ידי משרד הפרסום "גיתם"/BBDO מבחינה בחקר השוק, בקביעת אסטרטגיה שיווקית ותקשורתית ובבניית תמהיל תקשורתי מתאים אשר גרם למוצר החדש של "תנובה" לגבור על המוצר המקביל והותיק של "שטראוס", המכונה "דני".

בעבודתי אטען כי טקטיקת המסר שבמרכזה הוצבה דמותו של "קרלו" יצרה את עיקר האהדה והמשיכה של המוצר עבור קהל היעד, היינו הילדים וגרמה להצלחת הקמפיין התקשורתי.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק א': תיאור המוצר
פרק ב': פלח השוק אליו הופנה המוצר
פרק ג': האסטרטגיה השיווקית
פרק ד': טקטיקת המסר
פרק ה': תמהיל התקשורת
סיכום
ביבליוגרפיה

תגים:

שיווק · מוצר · ענף · החלב · מיצוב

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת שווקית של מעדן חלב", סמינריון אודות "תקשורת שווקית של מעדן חלב" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.