היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 24
עבודה מס' 62552
סקירת מספר מחקרים בנושא השפעת הילדים על ההורים בהחלטות הקנייה.
3,244 מילים (כ-10 עמ'), 6 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 62941
מהי הדרך השיווקית הטובה ביותר, כדי להפיק את המרב מכוח הקנייה המצוי בידי בני הנוער?
7,109 מילים (כ-22 עמ'), 26 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 61765
מס הקנייה ומתן סובסידיה.
4,600 מילים (כ-14 עמ'), 12 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 61256
מחקר התנהגות צרכנים בקניית שעון "סווטש".
4,210 מילים (כ-13 עמ'), 3 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 61171
בחינת הקשרים בין משתנים המשפיעים על החלטת הקנייה ברכישת מוצרי צריכה.
3,334 מילים (כ-10.5 עמ'), 0 מקורות, 217.95 ₪
עבודה מס' 63151
האם הפרסום בטלוויזיה משפיע על החלטות קנייה של ילדים ובני נוער.
6,166 מילים (כ-19 עמ'), 6 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 63990
בחינתהשפעתם של סוכני סוציאלזציה ראשוניים (כגון המשפחה) ומשניים (כגון מערכת החינוך) על הצעיר הערבי העירוני בישראל בהתייחס לחיברות פוליטי כדוגמת הקניית דעות ועמדות פוליטיות.
5,630 מילים (כ-17.5 עמ'), 17 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 64669
סקירת השינויים שחלו בהרגלי הקנייה של הצרכנים והעסקים והאם שיווק מקוון ע"פ דרישה (E-mail opt-in) יעיל יותר מהשיווק הישיר.
12,295 מילים (כ-38 עמ'), 25 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 68569
העבודה עוסקת בתופעת הקנייה הלא מתוכננת, על מאפייניה וגורמיה.
5,129 מילים (כ-16 עמ'), 13 מקורות, 483.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 24