היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 24
עבודה מס' 68361
העבודה דנה בחשיבות הקניית החינוך וההשכלה ככלי שיכול לשפר מוביליות (ניידות) חברתית - עלייה במעמד החברתי, ממעמד נמוך לגבוה, תוך התייחסות לגורמים היכולים להשפיע על הקניית החינוך.
13,822 מילים (כ-42.5 עמ'), 13 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס' 68569
העבודה עוסקת בתופעת הקנייה הלא מתוכננת, על מאפייניה וגורמיה.
5,129 מילים (כ-16 עמ'), 13 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 21170
סקירת פועלו של הנשיא האמריקני תומס ג'פרסון שפעל בתחילת המאה ה-19 ואת קניית לואיזיאנה מהצרפתים למרות שהדבר היה מנוגד לכאורה מהחוקה.
5,634 מילים (כ-17.5 עמ'), 6 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 64449
סקירת ההשפעה שיש לשיטת קידום המכירות בנקודת המכירה על החלטתו של הצרכן לבצע קנייה בפועל באמצעות מחקר סטטיסטי.
7,109 מילים (כ-22 עמ'), 28 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 65159
כיצד מתרחשת פעילות אורגנית במבנים נוירולוגיים אצל כלל האוכלוסיה, ובפרט ילדים בגיל הרך שלא אובחנו כמתקשים.
6,934 מילים (כ-21.5 עמ'), 38 מקורות, 300.95 ₪
עבודה מס' 69244
קריאה צמודה של אגדת שלגייה ושל מעשיית חדר הדמים, במטרה לבחון כיצד סיפורי עמים מהווים ראי לכללים תרבותיים.
3,865 מילים (כ-12 עמ'), 6 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 67247
העברת 10 מערכי שיעור בנושא ואבחון פרטני.
46,128 מילים (כ-142 עמ'), 31 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס' 20896
4,959 מילים (כ-15.5 עמ'), 22 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 62941
מהי הדרך השיווקית הטובה ביותר, כדי להפיק את המרב מכוח הקנייה המצוי בידי בני הנוער?
7,109 מילים (כ-22 עמ'), 26 מקורות, 361.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 24