היישום אינו מחובר לאינטרנט

קנייה לא מתוכננת

עבודה מס' 068569

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העבודה עוסקת בתופעת הקנייה הלא מתוכננת, על מאפייניה וגורמיה.

5,129 מילים ,13 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

עבודה זו באה לבדוק את תופעת הקנייה הלא מתוכננת ומהם הגורמים המשפיעים עליה.
בחרנו לבדוק נושא זה מכיוון שראינו לנכון כי נושא זה חשוב לקמעונאים אשר רוצים למשוך לחנויותיהם מספר רב ככל האפשר של לקוחות. לקוחות אלה הם בעלי פוטנציאל הכנסות גבוה ביותר מהסיבה שבהגיעם לחנויות, חוץ מהקניות אותם תכננו מראש, הם גם קונים מוצרים לא מתוכננים אשר עוזרים להגדלת רווחי הקמעונאים.
על פי בדיקת המקורות והמאמרים הספרותיים בהם השתמשנו בפרק הסקירה הספרותית, מצאנו כי קיימים מספר גורמים המשפיעים על תופעה זו. את הגורמים חילקנו לשני סוגים:
- מאפייני החנות.
- מאפייני הצרכן.
תחת הכותרת "מאפייני החנות" מצאנו כי הגורמים המשפיעים הם: מחיר, מבצעים וקידום מכירות, סוג ומאפייני המוצר. תחת הכותרת "מאפייני הצרכן" מצאנו כי הגורמים המשפיעים הם: קנייה באמצעות רשימה, קנייה מרכזית לעומת קנייה משלימה, הבדלים מגדריים, מספר הנפשות עבורן מבוצעת הקנייה והסטאטוס המשפחתי.
דרך הפעולה בה נקטנו בבדיקת ההשערות שהעלינו הייתה דגימת 116 נשאלים שהתבקשו לענות על שאלון מובנה שכלל 26 שאלות שונות לגבי אופי ומנהגי קניותיהם, שיקוליהם האישיים בבואם לערוך מסע קניות ומאפייניהם האישיים.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק א'- סקירה ספרותית
פרק ב'- מתודולוגיה ואפיון המחקר
פרק ג'- ממצאים תיאוריים
פרק ד'- ממצאי המחקר
סיכום ומסקנות
נספחים
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: העבודה אינה כולל את קובצי ה-SPSS וה-EXCEL.

קטע מהעבודה:

הגורמים הקשורים למאפייני החנות הם:
1) המחיר: עפ"י 2 מחקרים שנערכו בארה"ב ע"י The Yankee Group (2000) ו- Ernst & Young (2000) נמצא כי קיים קשר שלילי בין מחיר המוצר לקנייתו. שתי קבוצות אלו הינן חברות ייעוץ אמריקאיות המתמחות במתן שירותים וייעוץ פיננסי.
החברות רצו לבדוק האם הקשר בין מחיר המוצר לקנייתו הוא אכן קשר שלילי, דהיינו האם נכון הדבר שכאשר המחירים יורדים, הצרכנים יצרכו יותר מוצרים בלתי מתוכננים.
עפ"י הממצאים של Ernst & Young, 88% מהנשאלים השיבו כי יקנו יותר ככל שמחיר המוצר יהיה יותר נמוך, ואילו עפ"י הממצאים של The Yankee Group, 75% מהנשאלים השיבו כי למחיר יש השפעה גדולה בעיניהם.

תגים:

התנהגות צרכנים · החלטת קנייה · אימפולסיביות · קניות · התנהגות · קניון · סמינריון · צרכנות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קנייה לא מתוכננת", סמינריון אודות "קנייה לא מתוכננת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.