היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 50488
האם שיווק ישיר, בדגש על מדיה אלקטרונית, יהפוך בעתיד לערוץ המדיה העיקרי, האמין והיעיל ביותר.
6,502 מילים (כ-20 עמ'), 28 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 62750
2,364 מילים (כ-7.5 עמ'), 0 מקורות, 108.95 ₪
עבודה מס' 60735
4,018 מילים (כ-12.5 עמ'), 0 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 70997
בחינת אופני השימוש של המפרסמים בחשיבה ההיוריסטית על מנת למכור מוצרים.
7,495 מילים (כ-23 עמ'), 42 מקורות, 399.95 ₪
עבודה מס' 69315
בחינת ההשערה כי קיים קשר בין פרסום סמוי להתנהגות לא רצונית של הצרכן.
4,364 מילים (כ-13.5 עמ'), 21 מקורות, 205.95 ₪
עבודה מס' 63456
8,671 מילים (כ-26.5 עמ'), 7 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 63460
בחינת הפירסום הפרובוקטיבי.
8,943 מילים (כ-27.5 עמ'), 11 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 64860
הצעה לשינוי במערכות המידע של חברת "אל על", אשר יוביל לבסוף לשיפור הקשר בין החברה ללקוחות המוגדרים כ"נוסעים מתמידים" בקו נתב"ג ניו יורק בפרט, ובטיסות ארוכות הטווח בכלל.
3,245 מילים (כ-10 עמ'), 0 מקורות, 216.95 ₪
עבודה מס' 70198
בדיקה אמפירית של השאלה: האם יש השפעה של פרסום הדו"חות הכספיים השנתיים ומועד פרסומם על מחיר המניה דבר המשקף שינוי בציפיות השוק.
8,035 מילים (כ-24.5 עמ'), 7 מקורות, 362.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100