היישום אינו מחובר לאינטרנט

שימוש בהיוריסטיקות על ידי חברות שיווק ופרסום

עבודה מס' 070997

מחיר: 399.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת אופני השימוש של המפרסמים בחשיבה ההיוריסטית על מנת למכור מוצרים.

7,495 מילים ,42 מקורות ,2018

תקציר העבודה:

בהיותנו חיים בחברה קפיטליסטית, בה השיטה הכלכלית בנויה על הגדלה מתמדת של מכירות, אנו נתונים כמעט בכל רגע נתון תחת מתקפה של מסרים פרסומיים. מסרים אלה, שמטרתם הסופית היא לגרום לנו, הצרכנים, לרכוש מוצרים, עושים שימוש תדיר בחשיבה היוריסטית. מטרת עבודתי זו היא לבחון את אופני השימוש של המפרסמים בחשיבה ההיוריסטית על מנת למכור מוצרים. לשם כך אשתמש בשיטת העבודה העיונית, והיא סקירת ספרות אקדמית עדכנית בנושא. העבודה מחולקת לשלושה פרקים: בפרק הראשון אגדיר מה זאת חשיבה היוריסטית ואפרט את סוגי ההיוריסטיקות העיקריים. בפרק השני אתמקד בחברות פרסום ושיווק, מטרותיהן ואסטרטגיות השיווק. הפרק השלישי יעסוק באופנים בהם חברות הפרסום והשיווק עושות שימוש בסוגי ההיוריסטיקות השונים. לבסוף, אדון על מסקנות והשלכות אפשריות של ממצאי העבודה, כמו כן אדבר על יתרונותיה של היוריסטיקות ודרכים אפשריות להימנע לטעויות והטעיות.

תוכן עניינים
תקציר
מבוא

פרק 1: היוריסטיקה
1. מהי חשיבה היוריסטית1.1 שתי מערכות חשיבה
1.2 היוריסטיקת הזמינות
1.3 היוריסטיקת הרגש
1.4 היוריסטיקת ייצוגיות
1.5 היוריסטיקת קישור ועיגון

פרק 2: שיווק ופרסום
2. חברות פרסום ומטרותיהן
2.1 אסטרטגיית שיווק ומכירות

פרק 3: הקשר בין היוריסטיקות לבין שיווק ופרסום
3. פרסום וחשיבה היוריסטית
3.1 פרסום והיוריסטיקת הרגש
3.2 פרסום והיוריסטיקת הייצוגיות
3.3 פרסום והיוריסטיקת הזמינות
3.4 פרסום והיוריסטיקת הקישור והעיגון
דיון
מקורות

קטע מהעבודה:

היוריסטיקות והטיות מערכתיות בחשיבה האנושית נידונו לראשונה במאמרם של טברסקי וכהנמן (Tversky & Kahneman, 1974), ומאז רעיונותיהם אומצו על ידי חוקרים ועוסקים בתחומים שונים, כגון אבחונים רפואיים, החלטות משפטיות, ניתוח של ממצאי מודיעין, פילוסופיה, כלכלה, סטטיסטיקה ואסטרטגיה צבאית. לפי התאוריה אנשים נוטים להסתמך על מספר מוגבל של עקרונות היוריסטיים שמצמצמים את הפעולות המסובכות של חישובי הסתברויות וניבוי ערכים לכדי פעולות חישוביות פשוטות. ככלל, פעולות היוריסטיות אלה שימושיות מאוד, אך לעיתים קרובות הן מובילות לטעויות מערכתיות וחמורות (Tversky & Kahneman, 1974).

תגים:

היוריסטיקה · חשיבה היוריסטית · פרסום · שיווק · פסיכולוגיה · סמינר עיוני · הטיות בחשיבה · הטיה · פסיכולוגיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שימוש בהיוריסטיקות על ידי חברות שיווק ופרסום", סמינריון אודות "שימוש בהיוריסטיקות על ידי חברות שיווק ופרסום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.