היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול הפרסום-מהפיכת השיווק

עבודה מס' 050488

מחיר: 276.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם שיווק ישיר, בדגש על מדיה אלקטרונית, יהפוך בעתיד לערוץ המדיה העיקרי, האמין והיעיל ביותר.

6,502 מילים ,28 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

שיעור הגלישה באינטרנט בישראל עולה בהתמדה ובסוף 98' יגיע לכ-800 אלף בוגרים ובני נוער. כך עולה ממחקר " TGI ישראל ", הבודק הרגלי צריכה ומקיף מעל 12 אלף משתתפים בוגרים ובני נוער.
המחקר נערך ע"י מכון המחקר טלסקר , בשיתוף האיגוד הישראלי לפרסום.
בבדיקה מקיפה של הרגלי השימוש באינטרנט , נבדקו גם המאפיינים הבולטים של הגולשים.
מתוך הממצאים מתברר כי שיעור גולשי האינטרנט עומד על %17.4 בקרב הבוגרים בני 18 ומעלה, ו-37.4% בקרב בני הנוער.
משתמשי האינטרנט מקדישים לגלישה כ-5 שעות בממוצע מדי שבוע , אך "גרעין קשה" של מכורים מקדיש למעלה מ-10 שעות בשבוע לגלישה (כ-24% בקרב הגולשים הבוגרים, ו-36% בקרב הנוער שנוהג לגלוש).
בקרב הגולשים יש יותר ייצוג לגברים (%53.2) מאשר לנשים (%46.3) , יותר צעירים עד גיל 24 וגילאי ביניים (54-35), יותר משכילים בעלי 13 שנות לימוד (%77) ויותר בעלי הכנסה גבוהה מהממוצע (%64)..4
בסגנון החיים של הגולשים בולטת שכיחות יחסית גבוהה יותר של נסיעות לחו"ל, חברות במועדוני ספורט, יציאה למסעדות , שימוש במזון 'טייק אווי' וכן מנויים לעיתונים ומגזינים.
בהשוואה לציבור שאינו גולש באינטרנט , הגולשים מעדיפים לקרא מדורי כלכלה וכספים בעיתון , מעדיפים לראות סרט בקולנוע ולא בטלביזיה , ובאופן יחסי קונים פחות חבילות נופש מאורגנות.
דגם צריכת המדיה האופייני למשתמשי האינטרנט שונה מהמקובל . הם קוראים "גלובס" ו- "הארץ" בערך פי 2 מהאוכלוסייה הכללית .
נתונים אלה תומכים בעובדה כי שיווק ישיר צובר תאוצה ולו יתרונות ייחודיים ופתרונות מהפכניים אשר ישנו את מרכיבו במסעי פרסום.

שאלת המחקר- האם שיווק ישיר, בדגש על מדיה אלקטרונית, יהפוך בעתיד לערוץ המדיה העיקרי האמין והיעיל ביותר ?
בעבודה מחקרית זו אענה על שאלה זו והשלכותיה על החלטות מהותיות בהקצאת תקציבי פרסום והתמודדות עם ההתפתחות הטכנולוגית המשמעותית לה אנו עדים כיום.

תוכן העניינים:
מבוא ושאלת המחקר
"לא מאמינים לפרסומות"
שיווק ישיר
דיוור אלקטרוני ישיר
חגיגת קניות וירטואלית
AMAZON.COM היום ספרים מחר העולם!
האם ההבטחה תתקיים?
הפרסומת היא הבאנר
וידאו במקום באנרים
חינם תמורת חינם
חששות ומכשולים
חברות הקטלוגים - קשיים פסיכולוגיים או שיקולים מסחריים נבונים?
חברות כרטיסי האשראי
מנסים לשמור על האמינות
סיכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

שיווק בגדול - החדש , סטן ראפ וטום קולינס, ספריית מטר המרכז הישראלי לניהול, 1996.
שיווק 1:1 דון פפרס וד"ר מרתה רוג'רס, הסיפריה הבנ"ל לאנשי עסקים, 1993.
"שיווק באינטרנט אליה וקוץ בה", פרופ' שמואל ליימן- וולציג, אותות, יוני 98.
"מהפיכת האינטרנט מפרסמים ללא פרסומות", פרופ' שמואל ליימן- וולציג, אותות, מרץ 97.
"שיווק ישיר -תנו למקצוענים לעשות את העבודה" , עודד פלדמן, אותות, דצמבר 97.
ניהול הפרסום ,הורניק וליברמן , האוניברסיטה הפתוחה כרכים א-ב ,תשנ"ד.
"פסיכולוגים של קטלוגים", ענת כהן ,גלובס-נתח שוק, 7 דצמבר 98.
מחקר "TGI ישראל ", ורד שרון-ריבלין,גלובס אוקטובר 98.
"אינטל ו-CA נכנסות לתחום המסחר האלקטרוני", רוני ליפשיץ, גלובס, אוקטובר 98.
מחקר טלסקר , ורד שרון-ריבלין, גלובס, 9 דצמבר 98.
"המין החלש מפתח שרירים", זהבה דברת, גלובס-נתח שוק, 15 דצמבר 98.
"גיל ההתבגרות", אלה יעקובי, גלובס- היי טק, 8 דצמבר 98.
" 'פוינט אוף סייל ' התקינה מערכת אוטומאטית לקניות בשירות עצמי", רוני ליפשיץ, גלובס היי-טק , דצמבר 98 .
"מנוע חיפוש טלפוני", ענת כהן , גלובס - נתח שוק, אוקטובר 98.
סקר גאלופ - ישראל , אפי לנדאו , גלובס- היי טק, ינואר 99.
סקר מדיה - מטריקס , אלה יעקובי, גלובס- היי טק , ינואר 99.
"שומרי החומות", הדס גייפמן, גלובס- כסף , ינואר 99.
"מצמצמים פערים" ,אפי לנדאו, גלובס-הייטק, ינואר 99.
"תקן אבטחה חדש", אפי לנדאו, גלובס-הייטק, ינואר 99.
"פדראל אקספרס תאפשר משלוחים דרך האינטרנט", דרור מרום, גלובס , דצמבר 98.
"רכישת מחשב בשרות עצמי", מייקל דל, FINANCIAL TIMES, אוקטובר 98.
"הכל אינטרסים" ,אפי לנדאו, גלובס, אוקטובר 98.
" מו"ל הסייברספייס ,תומס מידלהוף, FUNANCIAL TIMES,נובמבר 98.
" תחילתו של עידן חדש", ניר נתן, גלובס, נובמבר 98.
"עקבו אחר החינם" , טים ג'קסון, FINANCIAL TIMES, דצמבר 98.
"ישראכרט מתחילה בניסוי ביצוע רכישות באינטרנט בשיטת SET, אפי לנדאו, גלובס ,דצמבר 98.
"באתי, ראיתי, נרכשתי", אליאב אללוף, גלובס, דצמבר 98.

תגים:

פרסומת · פרסומות · מסחר · שווק · פירסום · אלקטרוני · אינטרנט

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול הפרסום-מהפיכת השיווק", סמינריון אודות "ניהול הפרסום-מהפיכת השיווק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.