היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת הפרסום והשיווק הדיגיטליים על העסק

עבודה מס' 071269

מחיר: 299.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהו הקשר בין צורת השיווק לבין רווחיות החברה.

4,126 מילים ,16 מקורות ,2021

תקציר העבודה:

מקבלי ההחלטות השיווקיים מודעים יותר ויותר לחשיבות של מקסום ערך בעלי המניות, הקורא להעריך את ההשפעות ארוכות הטווח של פעולותיהם על תגובת שוק המוצר ותגובת המשקיעים. עם זאת, ספרות השיווק עד כה התמקדה בתגובת המכירות או הרווח של פעולות שיווק, ומטרות השיווק גובשו באופן מסורתי מנקודת מבט של הלקוח (De Mooij, 2018). במסגרת המחקר הנוכחי, נעשה ניסיון לבחון את השפעת השיווק הדיגיטלי על רווחי החברה, כאשר שאלת המחקר המרכזית הייתה מהו הקשר בין צורת השיווק לבין רווחיות החברה.
בכדי לבחון את שאלה זו, המחקר הנוכחי בחן תחילה את הספרות המחקרית הקיימת בנושא, כאשר הספרות סקרה מהו פרסום ושיווק, כיצד הם באים לדיי ביטוי מבחינת לוקאליות וגלובליות, מהם ההבדלים בין צורות השיווק השונות, כיצד השיווק משפיע על ערך חברה הן מבחנת השפעות ישירות והן מבחינת השערות עקיפות וכן כיצד ניתן למנף את העסק על ידי פרסום ושיווק נכון.
במחקר עצמו, נעשה בחינה של 30 משיבים העובדים בארגונים שונים, על מנת לראות האם ההתמקדות בשיווק הדיגיטלי עצמו, אכן מסייע לארגון להיות רווחי יותר וכן להתמודד עם השפעות הקורונה בצורה מיטבית יותר. מממצאי המחקר המרכזיים עולה כי אכן קיים קשר מובהק בין שיווק דיגיטלי הן להתמודדות עם הקורונה והן לרווחיות הארגון, שכן המסקנה המרכזית העולה מהמחקר עומדת על כך שבעקבות השינויים הטכנולוגים הרבים והעידן הנוכחי, הפרסום והשיווק הדיגיטלי מאפשר הגברה של חשיפת הלקוחות הן המקומיים והן הגלובאליים וממזער את תנודות השוק והסכנות החיצוניות של הארגון.
בהתאם לכך, המסקנה המרכזית אשר עלתה מהמחקר, עמדה על חשיבות ההשקעה בשיווק דיגיטלי לארגונים שונים, ללא קשר לסוג הארגון או לסוג המוצר אשר מועבר/ נמכר בו.

תוכן עניינים:
מבוא
1. סקירת ספרות
מהו פרסום ושיווק
פרסום ושיווק לוקאלי וגלובלי
ההבדלים בין השניים
השפעות השיווק והפרסום על ערך החברה
השפעות ישירות ועקיפות
השפעות ארוכות וקצרות טווח
יעילות ורווחיות- כיצד ניתן למנף את העסק על ידי פרסום ושיווק נכון
2. השערת מחקר
3. שיטת המחקר
שיטת המחקר
כלי המחקר
אוכלוסיית הדגימה
הליך המחקר
אתיקה
4. ממצאים
סטטיסטיקה תיאורית
סטטיסטיקה היסקית
5. דיון
מגבלות המחקר
מחקרי המשך
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

שיווק הוא פרקטיקה עסקית הכוללת זיהוי, ניבוי ועמידה בצרכי הלקוח. אסטרטגיות שיווק אפקטיביות עוזרות לעסקים לבודד את הדרך הטובה ביותר לשרת את בסיס הלקוחות שלהם, תוך מקסימום הכנסות במקביל. בשיווק עסקים לצרכן, מאמצי השיווק מופנים כלפי הצרכנים. בשיווק עסקים לעסקים, מאמצי השיווק מופנים כלפי עסקים אחרים. בהמשך לכך, פרסום הוא נוהג עסקי בו חברה משלמת על הצבת המסרים או המיתוג שלה במקום מסוים. עסקים ממנפים פרסום כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם למכירה, כמו גם להקים תרבות ומיתוג ארגוני. כשמועסקים נכון ואסטרטגי, פרסום יכול להניע רכישת לקוחות ולהגביר את המכירות (De Mooij, 2018).

תגים:

עסק · חברה · מכירות · פרסום · שיווק · פרסומת · צרכן · צרכנים · לקוחות · השפעה · ארגון · עובדים · מינוף · מוצר · שיווק דיגיטלי · קורונה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת הפרסום והשיווק הדיגיטליים על העסק", סמינריון אודות "השפעת הפרסום והשיווק הדיגיטליים על העסק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.