היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 31419
מהותה המקצועית של ההוראה, פרופורסיה מהי, תהליך סוציאליזציה מקצועית ושל המבוגר.
12,685 מילים (כ-39 עמ'), 25 מקורות, 337.95 ₪
עבודה מס' 61470
עבודה הדנה באפיונים אישיים ועמדותיהם של מורים כלפי מקצוע ההוראה ומנסה להשיב על השאלה האם מקצוע ההוראה הוא פרופסיה.
4,848 מילים (כ-15 עמ'), 21 מקורות, 264.95 ₪
עבודה מס' 10494
בדיקת אסטרטגית ההוראה כפונק' לוותק ומין, רקע תיאורטי ומעשי וניתוח הבדיקה.
5,845 מילים (כ-18 עמ'), 22 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 20258
סקירת המצב מהקמת המדינה, רקימת רעיון האקדמיזציה, המצב בשנות ה90-, תהליכי הכשרת המורים ובדיקת התרומה להוראה.
4,772 מילים (כ-14.5 עמ'), 14 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 20400
בדיקת השפעת הטלויזיה המחשב ועזרי המולטימדיה על שיטות ההוראה והצלחתה.
7,060 מילים (כ-21.5 עמ'), 23 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 20555
סקירת שיטות הוראה, הצגת יתרונות וחסרונות השיטה הפרונטלית, עקרונות שיטות אלטרנטיביות והקשיים הנילווים ועוד.
6,765 מילים (כ-21 עמ'), 13 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 20557
סקירת תאוריות בנושא הבנת הנקרא וצפייה בטלויזיה, הוראה על ידי טלויזיה מול הוראה פרונטלית כולל מחקר אמפירי.
6,345 מילים (כ-19.5 עמ'), 23 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 20922
השוואה בין השיטה הפרונטלית לשיטת העבודה בקבוצות (אלטרנטיבית).
7,122 מילים (כ-22 עמ'), 18 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 21101
נסיון להעריך האם ההדרכה שניתנה לעובדים במפעל אכן הקטינה את כמות התאונות תוך סקירת שיטות ההוראה.
13,196 מילים (כ-40.5 עמ'), 36 מקורות, 312.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100