היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 55
עבודה מס' 41494
תמהיל שיווק, פלחי השוק, בחירת ערוצי התקשרות ושיטת התקציב.
2,994 מילים (כ-9 עמ'), 7 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 50145
גילויי האלימות הפוליטית מצד החמאס והשפעתם על שיחות השלום בערוץ הרשמי לקראת החתימה על הסכם אוסלו כולל סקירת אידאולוגיה ואסטרטגית המאבק של החמאס.
13,578 מילים (כ-42 עמ'), 11 מקורות, 373.95 ₪
עבודה מס' 50285
מיצוב המותג, שוק המטרה, קביעת יעודי הצינור ואילוציו, חלופות עיקריות, היצע מוצרים ואספקה וקידום מכירות.
2,615 מילים (כ-8 עמ'), 0 מקורות, 155.95 ₪
עבודה מס' 50334
עבודה זו בוחנת את האופציות בהן יכולה החברה להשתמש על מנת להחדיר את מוצריה לשוק הישראלי.
2,286 מילים (כ-7 עמ'), 0 מקורות, 191.95 ₪
עבודה מס' 50357
בחינת פעילותו של ערוץ הספורט בתוך מפת התקשורת הישראלית תוך התייחסות לתחרות הקיימת ברכישת זכויות שידור של אירועי ספורט.
11,834 מילים (כ-36.5 עמ'), 4 מקורות, 337.95 ₪
עבודה מס' 50488
האם שיווק ישיר, בדגש על מדיה אלקטרונית, יהפוך בעתיד לערוץ המדיה העיקרי, האמין והיעיל ביותר.
6,502 מילים (כ-20 עמ'), 28 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 50703
סקירת הרקע והמניעים להקמת המחתרת, פעילות המחתרת כטרור יהודי וכן דיון בנושא המחאה הימנית כפי שמתבטאת בקיומו של ערוץ .7
9,567 מילים (כ-29.5 עמ'), 14 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 50724
עבודה זו היא תרגיל העוסק בשלוש שאלות (ראה\י תקציר).
2,237 מילים (כ-7 עמ'), 0 מקורות, 143.95 ₪
עבודה מס' 50727
סקירה תיאורטית של ההומור בפרסום, בשפה ובחינוך, ויישום הדברים לגבי מספר פרסומות מערוץ 2.
6,374 מילים (כ-19.5 עמ'), 12 מקורות, 312.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 55