היישום אינו מחובר לאינטרנט

עמדות עובדי מיקור חוץ כלפי עבודתם: עובדי חברת החדשות של ערוץ 2

עבודה מס' 066953

מחיר: 295.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח היבט ניהול משאבי האנוש במחלקת התרגום בחברת החדשות של ערוץ 2, בדגש על השפעת יחסי העסקה אלה על עמדות המתרגמים כלפי עבודתם.

8,020 מילים ,21 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בעבודה זו אנו נבחן את היבט ניהול משאבי האנוש במחלקת התרגום בחברת החדשות של ערוץ 2, בדגש על השפעת יחסי העסקה אלה על עמדות המתרגמים כלפי עבודתם. אנו סבורים כי מקרה אמפירי זה יכול לשמש אבן בוחן ראויה למגוון הרחב של הסוגיות הכרוכות במה שניתן לכנות "יחסי העסקה לא-סטנדרטיים". ראשית, נציג סקירת ספרות כללית המסכמת את עיקרי הממצאים האקדמיים בתחום, לאחר מכן נבחן לאורם את המקרה האמפירי ולבסוף נסכם את ממצאינו ומסקנותינו.
יצוין כי עבודה זו נכתבה על סמך היכרות קרובה עם המקרה האמפירי, שכן אחד ממחברי עבודה זו עבד שם במשך שנים רבות וממשיך לקיים קשרים עם עובדי המחלקה. עבודה זו מסתמכת על ראיונות שנערכו עם גורמים בחברה ובמחלקת התרגום ועל היכרות רבת שנים עם תחום התרגום.

תוכן העניינים:
מבוא
סקירת ספרות
המקרה האמפירי - מחלקת התרגום בחברת החדשות של ערוץ 2
ניתוח המקרה האמפירי לאור הספרות התיאורטית
נספח - מבנה ארגוני
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: הראיונות אינם מצורפים לעבודה.

קטע מהעבודה:

במהלך רוב המאה ה-20, גדל בהדרגה מספר המטלות והמדרגים בארגונים גדולים ובכך נוספו הזדמנויות נוספות לפיתוח קריירה לעובדים במשרה מלאה(1). בהתאם לכך משלה בכיפה התפיסה ההיסטורית של יחסי ההעסקה שהתאפיינו במשרה מלאה, המתבצעת במקום העבודה, תחת פיקוח ישיר של המעסיק ומתוך הנחה שקשר זה יימשך לכל חייו המקצועיים של העובד(2). דוגמה בולטת לכך הייתה במשך שנים ארוכות חברת יבמ, "הכחול הגדול", אשר התגאתה בכך שהיא מספקת לעובדיה "עבודה לכל החיים". אולם, בפרוץ המשבר הגדול בחברה בראשית שנות ה-90, היא נטשה מדיניות זו לבלי שוב. מהפך זה אינו ייחודי רק ליבמ, אלא מסמל מגמה כללית המאפיינת את שוק העבודה בעשורים האחרונים.(3)

תגים:

יחסי עבודה · ערוץ 2 · עובדים זמניים · כח אדם · הסכמי העסקה · תרגום

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עמדות עובדי מיקור חוץ כלפי עבודתם: עובדי חברת החדשות של ערוץ 2", סמינריון אודות "עמדות עובדי מיקור חוץ כלפי עבודתם: עובדי חברת החדשות של ערוץ 2" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.