היישום אינו מחובר לאינטרנט

מיקור חוץ כאמצעי אסטרטגי לשיפור יעילות פעילות החברה

עבודה מס' 068300

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הגורמים המסייעים להצלחת אסטרטגיית מיקור חוץ בקרב פירמות עסקיות.

5,438 מילים ,17 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

עבודה זו תתמקד במיקור החוץ כאמצעי אסטרטגי לשיפור יעילות פעילות החברה ותנסה להשיב על שאלת המחקר, מהם הגורמים המסייעים להצלחת אסטרטגיית מיקור חוץ בקרב פירמות עסקיות.

שדה המחקר יתמקד בין השנים 2001 ל-2007, ושיטת המחקר אשר תינקט הינה מחקר תיאורטי, אשר תתבסס על סקירה ספרותית של מאמרים אקדמאים, אתרי אינטרנט ונתונים סטטיסטיים בתחום. ע"י שימוש בכלי המחקר הנ"ל, אנסה לענות על שאלת המחקר ולעגן אותה במציאות הקיימת, באמצעות השוואות והנגדות על סמך נתונים הנאספים במחקר.

בפרק 2 אדון במיקור החוץ כאסטרטגיה, ואנסה להגדיר מהו מיקור חוץ, היקף התופעה, יתרונותיה וחסרונותיה של אסטרטגיה זו והשלבים השונים ליישומה.
בפרק 3 אדון בסביבה הפנימית של הארגון.
בפרק 4 אגדיר מה נחשב להצלחה או לכישלון של חברה מבחינה אסטרטגית.
בפרק 5 אדון באסטרטגיות השונות של מיקור החוץ.
בפרק 6 אדון בגורמים המסייעים להצלחת אסטרטגיית מיקור החוץ.
בפרק 7 אדון בממצאים ובהמלצותיי.

קטע מהעבודה:

רוב החוקרים יסכימו כי מיקור חוץ פירושו יציאה מחוץ לארגון לרכישת פעילויות מוגדרות שאינן מקודמות בתוך הארגון. קיימים שלושה מאפיינים חשובים למיקור החוץ: 1. מיקור חוץ חייב להיות החלטה אסטרטגית שמייסדת חלק מן האסטרטגיה הארגונית וחייבת להיות מכוונת לרדיפה ושמירה על היתרון התחרותי. 2. הארגון חייב לזהות אילו פעילויות או תהליכים עסקיים מועמדים למיקור חוץ, וחייבים להיות מפותחים על ידי ספקים בעלי יכולות וכישורים טובים יותר מאלה של הארגון. מה שאומר להכיר בכך שהחלטות מיקור חוץ קשורות למשאבים וליכולות של הארגון, ולכן זו הסיבה שיש לאמץ את גישת בסיס היכולות כבסיס תיאורטי המסביר החלטות מיקור חוץ. 3. משאבים לבדם אינם יכולים להיות מקור ליתרון תחרותי, רק אם הם מנוצלים בתהליכים העסקיים (Espino-Rodriguez & Padron-Robaina, 2006).

תגים:

ניהול אסטרטגי · מיקור חוץ · אאוטסורסינג · outsourcing

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיקור חוץ כאמצעי אסטרטגי לשיפור יעילות פעילות החברה", סמינריון אודות "מיקור חוץ כאמצעי אסטרטגי לשיפור יעילות פעילות החברה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.