היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 76
עבודה מס' 50207
שיטת השיווק, התנהגות הצרכן, מודל התנהגות גירוי-תגובה, השפעת הקבוצה, מסגלי חידושים ותרגום הרגלי צריכה ליצירת רווחים.
3,880 מילים (כ-12 עמ'), 11 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 50933
תיאורית הקו-ואריציה של קלי ותיאורית תואם-המסקנות של ג'ונס ודייויס, והשוואה בינהן.
5,172 מילים (כ-16 עמ'), 19 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 61258
העלאת שאלות בנושא השימוש בסמים קלים בשיטת האומניבוס, תוך השוואת הנתונים לשיטת תיבת הקלפי בשימוש עצמי.
6,727 מילים (כ-20.5 עמ'), 25 מקורות, 421.95 ₪
עבודה מס' 61784
הצגת התיאוריה של ג'ורג' קלי ותיאור מקרה.
9,564 מילים (כ-29.5 עמ'), 11 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 62090
בסיס מפורט לתוכנית פרסום המציגה מוצר חדשני בתחום המשקאות הקלים.
7,310 מילים (כ-22.5 עמ'), 4 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 62840
ניתוח הסביבה העסקית של החברה ובחינת אסטרטגיות אפשריות בכדי לעמוד בתחרות הקיימת בשוק המשקאות הקלים בארץ.
9,366 מילים (כ-29 עמ'), 35 מקורות, 544.95 ₪
עבודה מס' 63181
2,898 מילים (כ-9 עמ'), 5 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 63521
טמפו , 2005
ניתוח שוק המשקאות הקלים והצעת חלופות אסטרטגיות לחברה.
11,677 מילים (כ-36 עמ'), 8 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 63716
הצגת אסטרטגיה שיווקית שמטרתה למנוע את ההידרדרות בנתח השוק של טמפו בתחום המשקאות הקלים הלא מוגזים.
9,461 מילים (כ-29 עמ'), 8 מקורות, 361.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 76