היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית פרסום למוצר חדשני בתחום המשקאות הקלים

עבודה מס' 062090

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בסיס מפורט לתוכנית פרסום המציגה מוצר חדשני בתחום המשקאות הקלים.

7,310 מילים ,4 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

תוכן העניינים
מבוא
1. רקע שיווקי
2. מטרות בשיווק ואסטרטגיה שיווקית
קהל המטרה
מיצוב
מטרות השיווק
מדיניות תמהיל השיווק
3. ניתוח על פי מודל SWOT
4. התקשורת השיווקית
אסטרטגיה
חלוקת תקציב
5. פרסום
מטרות הפרסום
יעדי הפרסום
אסטרטגיה פרסומית
טקטיקה פרסומית
6. קידום מכירות
7. יחסי ציבור
8. גאנט סיכום לוח זמנים תכנית תקשורת שיווקית
9. ביבליוגרפיה
10. נספחים

מנהלים
הפרוייקט המוצג לפניכם הינו בסיס מפורט לתוכנית פרסום המציגה מוצר חדשני בתחום
המשקאות הקלים.
בחרנו לשייך את המוצר לחברת מעיינות עדן, יצרנית מותג המים "מי עדן", בשל מספר סיבות.
הראשונה היא משום שהיא המובילה בשוק המים בישראל, חולשת על פני %45 מנתח השוק, בין
מותגיה נביעות, עין גדי וסן בנדטו. בנוסף "מעיינות עדן" פועלת כבר מס' שנים בארצות שונות
באירופה (פולין, שוויץ, צרפת) דרך חברות הבת שהקימה.
כמו כן, הינה בעלת מוניטין גבוה: המותג שלה משדר איכות גבוהה, בריא יותר, טעים יותר, נקי
יותר וטוב יותר משאר המתחרים.
אנו מציגים תוכנית החדרת משקה חדש מבית "מעיינות עדן" בשם בבל'ס. המוצר הינו משקה
מורכב ממים מינרליים + תמצית פרי בטעמים שונים: פטל, פסיפלורה, נענע, ענבים, תפוח ותות.
הפצת המוצר תיעשה באמצעות מערך הפצה קיים ועצמאי.
בבל'ס ישווק באריזת 250 מ"ל ו750- מ"ל בקיוסקים ובחנויות המכולת השונות, במסעדות ובבתי
קפה. משקה זה פונה לאוכלוסייה בגילאים 50-17 כאשר ההתייחסות לקהל היעד תהיה ע"פ שתי
קבוצות עיקריות.
אנו מעונינים ליצור תדמית של מוצר בריא, טעים, כיפי בעל אלמנטים של נוסטלגיה וקלאסיקה.
מטרות השיווק שעומדות לפנינו הן: להגיע לכלל פלחי השוק שהוגדרו כקהל מטרה, יצירת תדמית
רצויה למוצר, להגיע למודעות גבוהה, למצב את המוצר בעיני קהל המטרה כמוצר חדשני ויחיד
מסוגו, להגיע למקסימום מכירות בפלחי השוק הללו ולהגדיל את נתח השוק של החברה.
הסלוגן שלנו יהיה: .Lest dance with bubbles
המוצר יצא לשוק בחודשי הקיץ ( החל מחודש יוני)בהם צריכת המשקאות גבוהה מהרגיל ולכן זו
הזדמנות למכירת המוצר והחדרתו לשוק.
כיאה להחדרת מוצר חדש יצרנו קמפיין פרסומי רחב היקף שאמור לענות על המטרות שלנו וזאת
נעשה ע"י אסטרטגיה שעליה החלטנו מראש.
הקמפיין יכלול פרסום בכל אמצעי התקשורת: טלוויזיה, רדיו, עיתונות, שלטי חוצות, שמטרתם
תהיה ליצור תדמית למוצר ולחשוף את המוצר בפני הצרכנים.
בתחום קידום המכירות, החלטנו על פעילויות שיגבירו את מודעות הצרכנים לקיומו של המוצר
ויביאו להתנסות ראשונית של הצרכן עם המשקה ע"י חלוקת טעימות כדוגמיות.
בתחום יחסי ציבור נבצע פעולות שיעזרו לנו להגיע למודעות גבוה וליצירת התדמית הרצויה
למשקה.
כמו כן, החברה תשתמש במשרד ליחסי ציבור שיעביר את המסר לציבור, יארגן מסיבות עיתונאים
וכו'.
התקציב הפרסומי שיעמוד ברשותנו הוא: 1798,360, $ ומשך הפרסום המסיבי יהיה 3 חודשים.

תגים:

משקאות · עדן · קלים · שיווקית · תקשורת

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית פרסום למוצר חדשני בתחום המשקאות הקלים", סמינריון אודות "תוכנית פרסום למוצר חדשני בתחום המשקאות הקלים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.