היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה שיווקית - חברת פריגת

עבודה מס' 062840

מחיר: 544.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הסביבה העסקית של החברה ובחינת אסטרטגיות אפשריות בכדי לעמוד בתחרות הקיימת בשוק המשקאות הקלים בארץ.

9,366 מילים ,35 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

הננו עדים בשנתיים האחרונות (ואף מעט לפני כן) למודעות הולכת וגוברת של מוצרי מזון בריאים בקרב האוכלוסייה בעולם כמו גם זו בישראל. הדבר כולל גם את הנטייה והמשיכה לעבר משקאות בריאים - במיוחד מיצים טבעיים, נקטרים ותרכיזים על בסיס פרי טבעי.
חברת פריגת הנה חברה ותיקה ובעלת מוניטין בארץ לייצור משקאות קלים, מיצים ותרכיזים קפואים על בסיס פרי טבעי. היה זה תחום מאד ייחודי (כמו בארה"ב) שהחל לקבל תאוצה גבוהה מאד בקרב הישראלים. החברה שגשגה ורווחיה עלו בגלל עליית הביקוש למוצרים.
בשנת 1998 החלה החברה לחוש ירידה מסוימת בצריכת מוצריה מכיוון שכמה חברות מתחרות החלו להיכנס לשוק.
בגלל המוניטין של החברה בקרב הצרכנים הישראלים לא הייתה הירידה גבוהה במיוחד אולם בכל זאת החליטה החברה לתת את הדעת לסיבות ולפתרונות למצב שנוצר.
עבודה זו מתרכזת בחברת "פריגת" על היבטיה השיווקיים עפ"י כמה תיאוריות, מנתחת את המצב ומציעה אסטרטגיה בכדי להתגבר על המצב שנוצר.

מטרת העבודה:
- ניתוח הסביבה העסקית של חברת "פריגת".
- בחינת אסטרטגיות אפשריות עבור "פריגת" בכדי לעמוד בתחרות הקיימת בשוק המשקאות הקלים בארץ ולשמור על הבכורה בשוק המיצים הטבעיים והתרכיזים בישראל.
- בחינת פתרונות אפשריים להשגת המטרה והמלצה על יישום פתרון נבחר מתאים לחברת "פריגת".
- למצוא דרכים אטרקטיביות בכדי למשוך צרכנים לקנות את המוצרים: יותר מבצעים, פניה לאוכלוסיות בגילים שונים (ילדים, צעירים).

במסגרת העבודה ביצעתי מחקר של שאלון שהפצתי בין 10 רשתות שיווק גדולות: היפרנטו, זיל וזול, היפר זול, קוסמוס, קלאב מרקט, קו-אופ, סופר סנטר, שופר סל, היפר כל, גרינברג. בשאלון ביקשתי ממנהלי המרכולים הללו לענות על 10 שאלות בנוגע לחברות שונות המייצרות (מייבאות) משקאות קלים שרשת השיווק מפיצה ללקוחותיה, איזו היא החברה הפופולרית ביותר לדעתם, מה סוגי המשקאות הכי פופולריים וכד'.
בקרב הקונים הפצתי שאלון על הרגלי השתייה שלהם.
המחקר נערך במשך חמישה ימים - כל יום ברשת אחרת באזור מגורי והסביבה (לפעמים רחוקה).
בשאלון התייחסתי לשני משתנים: גיל ומין.

תוכן העניינים:
הקדמה
מבוא
רקע תיאורטי:
ניתוח SWOT
חמש הכוחות של פוסטר
מודל בוסטון
מודל 4P's
חברת פריגת
ניתוח פנימי של חברת פריגת
מגמות כלכליות
המחקר
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספח: שאלונים

תגים:

tows · אוכל · ארגון · בוסטון · בריאות · חברה · טבעיים · מודל · מוצרי · מזון · מיצים · מסחרית · משומר · משקאות · מתחרה · ניתוח · פורטר · פיצוחים · קלים · רשתות · שוק · שיווק · תרכיז

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה שיווקית - חברת פריגת", סמינריון אודות "אסטרטגיה שיווקית - חברת פריגת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.