היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 96
עבודה מס' 20349
הצגת דיוור ישיר בפרסום, יתרונות וחסרונות השיטה והמכירה, רשימות התפוצה וסיווג לפי מאפיינים.
3,251 מילים (כ-10 עמ'), 9 מקורות, 191.95 ₪
עבודה מס' 20950
סקירה מקיפה של הנושא תוך עמידה על האינטרסים באזור, מלחמת אירן עירק, מכירות הנשק הנפט ועוד.
6,170 מילים (כ-19 עמ'), 17 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 32536
קביעת המשתנים, ההשערות ומערכי המחקר.
1,544 מילים (כ-5 עמ'), 4 מקורות, 179.95 ₪
עבודה מס' 32692
הצגת מבחנים להגדרתה של חובת האמון המוטלת על בעלי שליטה בחברה;דיון בשאלת מעורבות המחוקק בהסדרת רכישת שליטה בחברה; בחינת הזכאות לרווח ממכירת שליטה פרטית
2,062 מילים (כ-6.5 עמ'), 15 מקורות, 155.95 ₪
עבודה מס' 40961
תיאוריות, מכירת חברות בישראל, הצהרות ערך, הכרזות מחיר במכרזים וביקורת.
11,926 מילים (כ-36.5 עמ'), 17 מקורות, 385.95 ₪
עבודה מס' 41400
פעילות שווקית, תמהיל שווק, מכירה אישית וניהול מכירות, בחינת אסטרטגית המתחרה, קידום מכירות ובדיקת יעילותו.
5,471 מילים (כ-17 עמ'), 34 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 50200
בחינת אפשרויות להגדלת היקף המכירות בשוק המקומי והעולמי של מפעלי ים המלח בעמ.
7,557 מילים (כ-23.5 עמ'), 7 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 50285
מיצוב המותג, שוק המטרה, קביעת יעודי הצינור ואילוציו, חלופות עיקריות, היצע מוצרים ואספקה וקידום מכירות.
2,615 מילים (כ-8 עמ'), 0 מקורות, 155.95 ₪
עבודה מס' 50337
עבודה זו בוחנת את הגורמים שהביאו לירידה במכירות ואת האסטרטגיה החדשה שביצועה החל עם כניסתו של שותף חדש.
2,513 מילים (כ-7.5 עמ'), 2 מקורות, 228.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 96