היישום אינו מחובר לאינטרנט

מכירה ישירה באמצעות הדואר

עבודה מס' 020349

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת דיוור ישיר בפרסום, יתרונות וחסרונות השיטה והמכירה, רשימות התפוצה וסיווג לפי מאפיינים.

3,251 מילים ,9 מקורות

תקציר העבודה:


ראשי פרקים -

1.דיוור ישיר בפרסום, בתמהיל התקשורת ובתמהיל השיווק בכלל

2.יתרונות מכירה בדיוור הישיר

3.רשימות התפוצה

4.סיווג הדיוור הישיר לפי מאפיינים

5.סיכום העבודה

6.ביבליוגרפיה


דיוור ישיר בפרסום, בתמהיל התקשורת, ובתמהיל השיווק בכלל
המכירה באמצעות הדואר החלה להתפתח בארה"ב מיד לאחר סיום מלחמת
האזרחים כלומר בסוף שנות ה60- ובתחילת שנות השבעים של המאה ה18-. הגורם
שתרם להתחלת השיטה הזאת היה פתיחת רשת הרכבות ביבשת האמריקאית, דבר
שהביא לקידום מזורז של שירותי הדואר במדינה.
החברות הראשונות שעסקו בדיוור ישיר, בינהם חברות מפורסמות (כגון SEARS-
ROEBUCK, MONTGOMERY WARD ועוד), זכו להצלחת מסחררת עד שבעלי עסקים
רבים פנו לממשלה בבקשה לחוקק חוקים שיגבילו את הפרסום הישיר אשר איתו
נאלצו להתחרות בצורה כה קשה. המוצרים שנמכרו באותו זמן בשיטת הדיוור הישיר
היו בעיקר מוצרי בית זולים, אך במרוצת השנים התרחבה המכירה באמצעות
קטלוגים ושיטות אחרות של פרסום ישיר והיא מקיפה כיום לא רק מוצרים עממיים,
אלא גם מוצרי אופנה יקרים, תכשיטים, מוצרי אלקטרוניקה, צילום וציוד ספורט.
מאמר בירחון 1FORBES שנכתב לרגל 200 שנה לדיוור הישיר מסר, כי בשנת 1971
הגיעו המכירות באמצעות קטלוגים להיקף של יותר מ10- מיליארד דולר. יתרה מזו,
משקלן של מכירות אלו בכלל השיווק הקמעונאי בארה"ב נמצא בעליה.
אחת הסיבות העיקריות לגידול בדיוור הישיר בארה"ב נעוצה בהופעת אמצעי התשלום
שאירגוני השיווק הישיר עושים בו שימוש והוא נקרא- כרטיסי אשראי. ב1970- היו
בארה"ב 250 מליון כרטיסי אשראי. כרטיסים אלה מוצעים ע"י רשתות שיווק
קמעוניות שונות כגון בתי מסחר גדולים, בנקים, חברות לשיווק דלק, מסעדות וכו'.
האסטרטגיות והטקטיקות הפרסומיות של הפירמה כוללות כמה תחומים עיקריים
של החלטות: תקציב, מסר, ערוץ, תזמון. בכל ההחלטות יש להתחשב ביעדי הפרסומת
במשאבי הפירמה ובהנחות של הקשר המצוי בין הפרסומת לבין התנהגותם של
הקונים. השימוש במודלים שהתפתחו או שנבנו במיוחד לצרכי הפירמה עשויים לשפר
במידה ניכרת את הצלחות הפרסומת של הפירמה (.(HORNIK J., 1981
התקשורת עשויה לסייע לפירמה בהשגת מטרות ויעדים שונים. תקשורת נכונה עשויה
לקדם את מכירותיה של הפירמה על ידי פנייה ישירה אל ציבור הקונים בכח ובפועל,
ועשויה לקדם את מכירותיה של הפירמה גם על ידי פניה לציבור אחר.

מקורות:

גונן אהוד, רוז מלקולם, השיווק באמצעות הדואר, ירושלים, 1982.
יזרעאלי דב, שווק הלכה למעשה. צ'ריקובר, 1985.
BRANN C. DIRECT MAIL AND DIRECT RESPONSE PROMOTION, KOGAN PAGE, 1972.
GELB, B.D., AND PICKETT C.M., "ATTITUDE TOWARDS THE ADD: LINKS TO HUMOR AND TO ADVERTISING EFFECTIVNESS", JOURNAL OF ADVERTISING, 12, 1983, PP-34-42.
HOPE S. ROMAN: DO CONSUMER LOVE MAILERS?" DIRECT MARKETING, 10, 1975
HORNIK J., AND SCHELING M.J., "ALLOCATION OF TIME TO THE MASS MEDIA", JOURNAL OF CONSUMER REASERCH, 7, 1981, pp.343-355.
MILLER THOMAS O., "A CUSTOMER DEFINITION OF QUALITY", J.OF BUSINESS STRATEGY, JANUARY, 1992.
PAUL RUTH M., HAND BOOK OF ADVERTISING MANAGMENT, NEW YORK, MCGRAUW HILL BOOK CO. 1970
SANDAGE FRYBURGER ROTZOLL, ADVERTISING THEORY AND PRACTICE, NEW YORK, 1979.

תגים:

תקשורת · ישיר · שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מכירה ישירה באמצעות הדואר", סמינריון אודות "מכירה ישירה באמצעות הדואר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.