היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק, מכירות וקידום מכירות בתעשיית התיירות כתעשיית שירותים

עבודה מס' 065429

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העבודה עוסקת בנושא שיווק שירותים ולכן בא לידי ביטוי ההקשר הבולט של שירות על מאפייניו הייחודיים, בשונה משיווק מוצרים.

2,485 מילים ,9 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

התיירות הינה חלק בלתי נפרד מתעשיות השירותים שהן התעשיות הגדולות בעולם המספקות עושר ומגוון רחב של הזדמנויות עסקיות. על פיMiddleton (1994) התיירות מהווה שוק שלם המשקף את ביקוש הצרכנים למגוון נרחב של מוצרים הקשורים בנסיעות ותיירות. המוצר התיירותי הוא שירות ויש לו מאפיינים ייחודיים המבדלים אותו ממוצרים אחרים. מה שהופך את הניהול והשיווק שלו למורכבים יותר. אנשי התיירות מוכרים חלום, מלבד הזיכרון והחוויה לא נשאר דבר מוחשי בידי הלקוח.
לדעת Morgan (1996) בפני האדם עומדת קשת רחבה של אפשרויות לבילוי שעות הפנאי ובהקשר התיירותי, המשימה שבמהותה שכנוע הפרט לבחור בפעילות פנאי ספציפית מהווה אתגר ודורשת רמה גבוהה של מיומנויות שיווקיות. השיווק, כפי שמוגדר על ידי "המוסד הבריטי הרשמי לשיווק" (CIM) בספרו של Morgan (1996) הוא התהליך הניהולי האחראי לזיהוי, לצפי ולסיפוק צרכי הלקוחות ביעילות וברווחיות. תמצית רעיון השיווק אומרת בעצם "סוף מעשה במחשבה תחילה", במקום לייצר מוצרים ואז להזיע בניסיון למכור אותם, ראשית נחקור ונבין את הלקוח ואת צרכיו. השיווק עושה חלק מעבודתם של אנשי המכירות, מפני שמכירות הינם כלי שבאמצעותו אנו מביאים ללקוח את המוצר, דהיינו "חבילת מענה על צרכים" שכבר הכינו עבורו אנשי השיווק. שיווק, מכירות וקידום מכירות מהווים חלק חשוב ובלתי נפרד מהפעילות העסקית בסביבה התחרותית וההפכפכה של תעשיית התיירות והינם חיוניים להצלחה בה.
בעבודה זו, נעסוק בנושאים הבאים: חשיבות התוכנית השיווקית, ניתוח סביבה, התנהגות צרכנים, המחקר השיווקי ותמהיל השיווק. מטרת העבודה להעריך את תפקיד בניית תוכנית שיווק ואת תפקידם של המכירות וקידום המכירות בתעשיית התיירות כתעשיית שירותים.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק א' - ניתוח הסביבה כחלק מהתוכנית השיווקית
פרק ב' - התנהגות צרכנים והמחקר השיווקי
פרק ג' - תמהיל השיווק
סיכום
רשימה ביבליוגרפית
נספחים

קטע מהעבודה:

על פי Lumsdon (1997) תכנון השיווק הוא תהליך שבו ארגון מנסה לנתח את המשאבים הקיימים ואת הסביבה השיווקית הקיימת כדי לחזות את הכיוון שאליו הוא צריך לצעוד בעתיד.
Warren (1966) אצל Lumsdon (1997) מתאר את תכנון השיווק כתהליך הנועד לבצע את ההחלטות של היום עם מחשבה על המחר, דרך להתכונן להחלטות של העתיד בכדי שהם יבוצעו במהירות, בחסכנות ובהפרעה מינימלית לעסק ככל האפשר.

תגים:

יחסי · ציבור · צינורות · הפצה · תוכנית · שיווקית · מחקר · שיווקי · בידול · מיצוב · שירות · התנהגות · צרכנים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק, מכירות וקידום מכירות בתעשיית התיירות כתעשיית שירותים", סמינריון אודות "שיווק, מכירות וקידום מכירות בתעשיית התיירות כתעשיית שירותים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.