היישום אינו מחובר לאינטרנט

מעבר למסחר אלקטרוני - הצעה לשינויים באתר האינטרנט של חברת קומדע

עבודה מס' 060756

מחיר: 314.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת אפשרות של מכירה ישירה באמצעות אתר החברה.

2,931 מילים ,4 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

שימוש ביישומים כגון מסחר אלקטרוני, העברת תשלומים באמצעות רשתות, העברת מידע על פני רשתות לצורך שיתופי פעולה טכנולוגיים ומסחריים, ועוד, מהווה כיום בסיס להתפתחות הכלכלה, המסחר והתעשייה בעולם. ארגונים שמשתמשים באמצעים אלה מממשים שירותים חיוניים לפעילותם בצורה זולה ומהירה מאד.
יישומים אלה מתבססים על העברת מידע באמצעות רשתות תקשורת נתונים. הפעלת אמצעי אבטחת מידע מהווה תנאי הכרחי לשימוש ברשתות כאלה בארגונים. ארגונים ישראליים מוגבלים כיום מאד בשימוש באמצע אבטחת מידע המתבססים על צפינה (ראה להלן) ולכן מוגבלים בשימוש ברשתות תקשורת בכלל וביישומים הנזכרים לעיל
בפרט.
הצורך של ארגונים ישראליים להשתמש באמצעי תקשורת אלקטרוניים גדול, לעתים, יותר מאשר בארגונים במקומות אחרים בעולם. זאת, היות שהשווקים הגדולים המשמשים ספקים ו\או לקוחות של מוצרים ושירותים, בסיסי מידע וכו', נמצאים בדרך כלל ביבשת אחרת. לפיכך ברור, שתקשורת אלקטרונית מהירה, זולה ומאובטחת היא בעלת חשיבות מכרעת בסיכויי ההצלחה של הארגונים. מכאן נובע גם כי אי היכולת של ארגונים ישראליים להצטרף לקהילת העסקים הבינלאומית כארגונים שווים ומתוקשרים פוגעת בצורה מהותית בעסקיהם.
הארגון
קומדע הינה חברת היי-טק המספקת פתרונות לנושאי אבטחת מידע באינטרנט, ברשתות מחשבים ובניהול גישה למערכות מידע. קומדע הנה חברה קטנה יחסית, המונה כ-30 עובדים. החברה משווקת את המוצרים של חברות ענק בתחום אבטחת מידע, כמו Verisign , ועוסקת בהתאמתם של אותם מוצרים לצורכי השוק הישראלי
(תרגום היישומים והטמעת מערכות מידע). נכון להיום, החברה משווקת את מוצריה באמצעות שלושה מנהלי מכירות, כאשר כל אחד מהם אחראי על ענף מסוים במשק.
לחברה אתר אינטרנט חדשני בעברית ובאנגלית אשר עוצב לאחרונה וזוכה לתגובות חיוביות מצד הגולשים על נוחות השימוש ועל כמות המידע שנמצא בו.
לאחר עיון מקרוב באתר החברה ובשיטת השיווק שלה, הגעתי למסקנה שמכירה ישירה של המוצרים באמצעות האינטרנט יכולה לתרום רבות למצבה הפיננסי.
בעבודה זו מופיעים מסכים מומלצים (פורמט HTML) וטבלאות שיהיו נחוצות לצורך ניהול תקין של ההזמנות אם וכאשר החברה תכנס לתחום המסחר האלקטרוני.

תוכן העניינים:
מבוא
הארגון
ניתוח הסביבה העסקית
ניתוח PEST
ניתוח SWOT
מסחר אלקטרוני
Business To Consumer
Business To Business
מסחר אלקטרוני בחברת קומדע
דרישות
פירוט הטבלאות
ניהול אבטחת המידע
מעקב אחרי התנועה באתר
ביבליוגרפיה
נספחים

תגים:

אינטרנט · אלקטרוני · מידע · מסחר · מערכת · ניהול · ניתוח

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מעבר למסחר אלקטרוני - הצעה לשינויים באתר האינטרנט של חברת קומדע", סמינריון אודות "מעבר למסחר אלקטרוני - הצעה לשינויים באתר האינטרנט של חברת קומדע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.