היישום אינו מחובר לאינטרנט

מעבר לשימוש בטכנולוגית מחשב - הצעה למחקר בחברת MBE

עבודה מס' 050407

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצעת מחקר עבור חברת MBE בעניין מעבר לשימוש בטכנולוגית מחשב על מנת לשפר את השירות. עבודה זו היא הצעה כיצד לבדוק את הכדאיות של הדבר.

2,256 מילים ,8 מקורות ,1998

תקציר העבודה:

1. רקע:
MBE הינה הרשת הגדולה בעולם לשירותי משרד, דואר ובלדרות. הרשת נוסדה בארצות הברית בשנת 1980 ומונה כיום למעלה מ3800, - סניפים הפזורים ב-67 מדינות ברחבי העולם, מתוכם 3200, סניפים ממוקמים בארצות הברית. סניף MBE הראשון בישראל נפתח בשנת 1996 וכיום מונה הרשת בישראל שנים עשר סניפים.

סניפי רשת MBE עוסקים במתן שירותים עסקיים ומשרדיים ותמיכה שוטפת לבתי עסק ולמשרדים הכוללת מכירת מוצרים וציוד משרדי, השכרת תיבות דואר, צילום מסמכים, כריכות והדפסות מיוחדות, שירותי דואר (בולים וחבילות), משלוחים (בארץ ובחו"ל באמצעות חברות בלדרות), פיתוח תמונות, שלטים, חותמות ועוד. הרשת אף
מתמחה במתן פתרונות לצרכים משרדיים מיוחדים כגון דפוס, צילומי צבע, שירותי אריזת משלוחים וכד'. הייחוד בMBE - הינו ריכוז מגוון השירותים הנדרשים לכל בית עסק, השוטפים והמיוחדים, תחת קורת גג אחת וזאת תוך התמקצעות בכל אחד מענפי השירותים, תוך שימת דגש מיוחד על שירות אדיב ודאגה למירב הנוחיות של
הלקוח.

2. הצגת בעיית המחקר
כיוון ששירות ללקוח הוא חלק מייחודה של הרשת, הרשת רוצה לשנות את דרכי פעולתה, דרך מחשבתה ולשפר את התהליכים המתרחשים בה במסגרת היום יום במגע עם לקוחותיה ועם עובדי הרשת. הרשת רוצה לייעל תהליכים ולקצר את בזבוז הזמן למינימום.
הרשת מעונינת לעבור לשימוש באמצעים טכנולוגים כגון מחשב, על מנת להשיג את המטרות שלה, אבל לפני ההוצאה הכספית הכרוכה בכך רוצה הרשת לבדוק האם זוהי הדרך הנכונה והטובה ביותר.
הרשת רוצה לגלות ככל שניתן על השינוי ולאמת אותו עם תוצאות בשטח. על-פי ספרו של נחמיאס "דרכו של המדען אל האמת" אנו מבחינים בשני שלבים: שלב הגילוי ושלב האימות. שלב הגילוי - פירושו העלאת רעיון חדש הנותן בסיס לניבוי של התרחשויות שונות במציאות. שלב האימות - פירושו בדיקת הניבוי המבוסס על הרעיון שנתגלה (מבוא לשיטת מחקר במדעי ההתנהגות, יוחנן פרס וגדי יציב).
בסיום המחקר הרשת שואפת לגלות את כדאיות המעבר למחשב.

3. שאלת המחקר
האם המעבר לשימוש בטכנולוגיית המחשב בגופים עסקיים כחלק מדרך הפעולה בהם ישפיע ויקצר את זמן התגובה ללקוח, יביא לעליה במחזור המכירות וישפר את הרמה המקצועית?

מקורות:

ישוב מערכות למידה וניהול צוות, דיסקין אילון סטטוס 1995
תרומת מחשבים, פישר ורד, אוניברסיטת תל אביב, 1998
תרומת התיקשוב ל- TQM, עידן אשר, מחשבים בחינוך, 1995
למידה מוטורית ומחשבים, לידור רוני ויעקובביץ אור, 1996.
חרדת מחשבים והחדרת מחשבים לרפואה, מיכאל זילבר, אוניברסיטת תל אביב, 1990.
שיטות מחקר במדעי הרשת, דוד נחמיאס וחוה נחמיאס.
מבוא לשיטות מחקר במדעי ההתנהגות , יוחנן פרס וגדי יצוב
חשבים ומחשבים, אלידור דב ואושפיז ורדה, 1973

תגים:

שירות · לקוחות · מיחשוב

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מעבר לשימוש בטכנולוגית מחשב - הצעה למחקר בחברת MBE", סמינריון אודות "מעבר לשימוש בטכנולוגית מחשב - הצעה למחקר בחברת MBE" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.