היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 60936
תיאור ההתמודדויות בתחום ההוראה בכיתה הטרוגנית דרך הוראה דיפרנציאלית.
3,491 מילים (כ-10.5 עמ'), 14 מקורות, 289.95 ₪
עבודה מס' 61980
מחקר תצפיתי.
3,169 מילים (כ-10 עמ'), 9 מקורות, 289.95 ₪
עבודה מס' 61978
3,733 מילים (כ-11.5 עמ'), 9 מקורות, 289.95 ₪
עבודה מס' 70398
כיצד ניתן להציב גבולות ברורים לילדים בכיתה א' בבית הספר היסודי כדי לנהל כיתה באופן אפקטיבי?
5,226 מילים (כ-16 עמ'), 13 מקורות, 494.95 ₪
עבודה מס' 67117
יחידת הוראה בנושא הכפל לכיתות ב' בשילוב עזרים מספר "שבילים".
4,051 מילים (כ-12.5 עמ'), 9 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 62387
כיצד משמש מנהל בית הספר כסוכן שינוי ארגוני במערכת החינוך בתהליך שילוב הילד החריג בכיתה הרגילה.
12,520 מילים (כ-38.5 עמ'), 45 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 66223
האם סגנונות ההוראה השונים יכולים לעזור בשיפור אקלים הכיתה ובחינוך לערכים.
11,668 מילים (כ-36 עמ'), 31 מקורות, 253.95 ₪
עבודה מס' 62592
השוואה בין שתי כיתות.
5,900 מילים (כ-18 עמ'), 17 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 66101
הגישה הפלורליסטית, הגישה המטמיעה והגישה האינטגרטיבית, והמשמעות של שימוש בכל אחת מהגישות הללו בכיתה הטרוגנית.
2,159 מילים (כ-6.5 עמ'), 2 מקורות, 72.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100