היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיטת הוראה יחידנית של מורה בחינוך לטעוני טיפוח בכיתה של ליקויי למידה

עבודה מס' 031840

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת הרקע התאורטי של שיטת הלימוד היחידנית ובדיקת השיטה בכיתה.

2,704 מילים ,3 מקורות

תקציר העבודה:

במשך שנים רבות התמקדו מאמצאי בית הספר בשיטות חינוך שאינן מותאמות לכלל האוכלוסיה ובכך גרמו לדחיתם של תלמידים מן השלבים השונים מערכת החינוך. אבל בתקופה של התפתחות טכנולוגית מהירה ודרישת המשק לכח עבודה, בעל מיומניות רבות, לא יכלה מערכת החינוך לפעול על-פי ההנחה שהשכלה נועדה רק למעט ולמוכשרים. כתוצאה מכך מערכת החינוך המודרנית נתונה במעבר מחינוך סלקטיבי לחינוך לכל.
תהליך זה הביא אל ספסל הלימודים גם נוער משכבות נמוכות שהרקע הסוציו-אקונומי שלהם הוא זה שעיכב את התפתחותם התקינה וגרם "לפיגור משני" שמאופן בליקויים על רקע סביבתי ולא על רקע שכלי.
לאותם בני נוער הותאמה שיטת הלימוד היחידנית. ומורים רבים בבית הספר של טעוני טיפוח ובבתי הספר של החינוך המיוחד משתמשים בהוראה היחידנית כדי לקדם את תלמידיהם.
נשאלת השאלה האם המורים המשתמשים בשיטה זו מכירים את השיטה ואת הרקע התאורטי שלה לעומקה? והאם התאימו את השיטה לתלמידיהם מסיבות של נוחות והתאמה אישית של השיטה אליהם כמורים?
מטרת עבודה זו לאחר שאציג את הרקע התאורטי של שיטת הלימוד היחידנית ואת מקורותיה של השיטה, ננסה לבחון האם המורה בבית הספר של טעוני הטיפוח משתמש בשיטה היחידנית מתוך הכרות עם השיטה האם הוא חושב שהשיטה מתאימה לתלמדיו או שהוא משתמש בה מטעמי נוחות?
האם המורה מישם את עקרונות השיטה?
איך המורה מסביר ומנמק את עקרונות השיטה?
בעבודה זו באמצעות תצפית על המורה בעבודתו וראיון המורה נערוך השואה בין תיאורית המורה לשיטה ובין התיאוריה עצמה.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. הוראה יחידנית - רקע תאורטי
3. תצפית
4. ראיון
5. סיכום
6. ביבליוגרפיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיטת הוראה יחידנית של מורה בחינוך לטעוני טיפוח בכיתה של ליקויי למידה", סמינריון אודות "שיטת הוראה יחידנית של מורה בחינוך לטעוני טיפוח בכיתה של ליקויי למידה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.