היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 81
עבודה מס' 61089
בחינת ההשפעות השונות של הטלויזיה על הילד.
2,986 מילים (כ-9 עמ'), 8 מקורות, 217.95 ₪
עבודה מס' 64902
ילדים כקהל יעד לפרסומות טלוויזיה והשפעת הפרסום בטלוויזיה על ילדים (הבנה והפנמה). העבודה כוללת מחקר שבוצע על קבוצות ילדים בגילאי 8-10 וניתוח תוצאותיו.
7,190 מילים (כ-22 עמ'), 15 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 66897
השפעת הפרסום במדיה הטלוויזיונית על כוונת הקניה של ילדים והעדפותיהם וההשפעות השליליות של הפרסום בטלוויזיה על הילד.
1,982 מילים (כ-6 עמ'), 5 מקורות, 120.95 ₪
עבודה מס' 67389
סקירה ספרותית בנושאים: פרסום בטלוויזיה לילדים והשפעת הפרסום על התזונה של ילדים.
3,490 מילים (כ-10.5 עמ'), 9 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 68152
בחינת האחריות המוסרית של מנהלי ערוצי הטלוויזיה לנוכח המחקרים המצביעים על ההשפעות השליליות של תכניות אלו על ילדים ונוער.
7,267 מילים (כ-22.5 עמ'), 23 מקורות, 544.95 ₪
עבודה מס' 20257
סקירת פרסומות, ספרות וטלוויזיה במטרה לעמוד על הצגת מיניות הנשים והגברים והשפעתם על תפקידי האדם.
5,885 מילים (כ-18 עמ'), 26 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 40822
הופעתה של הטלוויזיה, התחרות בחידושים הטכנולוגים, התכנים, האמנות האלימות והמין.
2,325 מילים (כ-7 עמ'), 5 מקורות, 149.95 ₪
עבודה מס' 41148
רקע, המיתוס, המעשיה, מהי תקשורת ומודלים תקשורתיים, האמצעים בהם משתמשים להעברת מסרים, שיקוף המציאות ודוגמאות.
5,067 מילים (כ-15.5 עמ'), 8 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 50743
הצגת התפתחות הסיקור הטלוויזיוני של המשחקים האולימפיים מהבחינה הטכנית.
5,566 מילים (כ-17 עמ'), 22 מקורות, 252.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 81