היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת הטלביזיה על הקולנוע

עבודה מס' 040822

מחיר: 149.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הופעתה של הטלוויזיה, התחרות בחידושים הטכנולוגים, התכנים, האמנות האלימות והמין.

2,325 מילים ,5 מקורות

תקציר העבודה:

לטלוויזיה יש השפעה רבה על הקולנוע. זו היא השפעה שהיא לא פעם דו כיוונית. מבחינה היסטורית, הקולנוע קדם לטלוויזיה. למעשה, הטלוויזיה החלה להיות פופולרית בעולם המערבי רק בשנות הארבעים של המאה העשרים. הקולנוע היה מאוד פופולרי כבר בתחילת המאה העשרים. לכן נראה זה נראה טבעי יותר לעסוק בהשפעת הקולנוע על הטלוויזיה, מאחר שמבחינה כרונולוגית נראה שזו ההשפעה החזקה יותר, שכן המדיום הקולנועי קדם לטלוויזיה כאמצעי תקשורת. אך כפי שקורה לא פעם בתקשורת ההמונים, אין קשר כרונולוגי מחייב מבחינת השפעת מדיות ישנות על מדיות חדשות. לעיתים, הופעת מדיום חדש מחייב את המדיום הישן לפעול ולהגיב, ובטווח הארוך ההשפעה היא פעמים רבות הדדית.

בעבודתי בחרתי לעסוק בהשפעה של הטלוויזיה על הקולנוע בתחום ממוקד ושונה. בחרתי בתקופה בה הטלוויזיה הפכה להיות מאוד פופולרית. אעסוק בהשפעת הפופולריות של הטלוויזיה על הקולנוע, הן מבחינה טכנית והן מבחינה תוכנית. אתמקד בעיקר בשנות החמישים, אך אעסוק גם בהשפעות מאוחרות יותר ובעיקר בהשפעה ההדדית, כלומר - כיצד "הגיבה" הטלוויזיה לשינויים שהיו במדיום הקולנועי.

תוכן העניינים
מבוא
השפעת הטלוויזיה על הקולנוע
סיכום
מראי מקום
ביבליוגרפיה

מקורות:

בן-אליעזר, יריב. הממלכה השביעית, סוגיות בתקשורת המונים. תל אביב: המכללה למנהל, 1990
רב-נוף, זאב. מסך גדול - יוצרים גדולים וסרטיהם. ירושלים: כתר, 1982
Vivian, John. The Media of Mass Communication. Boston: Allyn and Bacon, 1991
Bohn, Thomas W. and Stromgren, Richard L. Light and Shadows: A history of Motion Pictures. New York: Alfred Publishing, 1975
Robertson, Patrick. Film Facts and Feats. London: Guiness Superlatives, 1985

תגים:

מדיה · מדיום

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת הטלביזיה על הקולנוע", סמינריון אודות "השפעת הטלביזיה על הקולנוע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.