היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת הפרסום בטלוויזיה על ילדים

עבודה מס' 066897

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השפעת הפרסום במדיה הטלוויזיונית על כוונת הקניה של ילדים והעדפותיהם וההשפעות השליליות של הפרסום בטלוויזיה על הילד.

1,982 מילים ,5 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

ילדים הם שוק צרכנים גדול בארץ ובעולם כולו כך שלמעשה הילדים הם אחד מקהלי המטרה המבוקשים ביותר, כאשר לעיתים המשווקים פונים אליהם באמצעי שיווק אגרסיביים ומניפולטיביים.
ענף הפרסום הוא חלק בלתי נפרד מהמדיה התקשורתית אם ניקח את הטלוויזיה כדוגמא אזי נראה כי עם כניסתו של ערוץ 2 לתקשורת, החלו יצרנים רבים לפרסם את מוצריהם בטלוויזיה. כמות אמצעי התקשורת וחידושי הטכנולוגיה העומדים לרשות המפרסמים, חושפים את הקהל,גם הצעיר ביותר למגוון של פרסומים יום- יום זהו למעשה קהל מטרה צעיר ו"חלש" חסר ניסיון חיים וידע, הפועל ע"פ הרגש ושטרם התפתחו אצלו כישורים שכליים שמאפשרים ניתוח, בדיקה, הבנה והסקת מסקנות כשל אדם מבוגר.
תרבות הצריכה היא למעשה אמצעי להבניית התרבות בחברה הישראלית כך שילדים העוסקים בתרבות הצריכה הם למעשה מגדירים את הצרכים החברתיים והתרבותיים שלהם בעזרת מוצרים ובעזרת התכנים הטלוויזיוניים שהם צורכים(1).

בעבודה זו נדון בנושא: השפעת הפרסום במדיה הטלוויזיונית על כוונת הקניה של ילדים והעדפותיהם, כמו כן נתייחס להשפעות השליליות של הפרסום בטלוויזיה על הילד.

השערות המחקר הן:
א. הפרסום בטלוויזיה משפיע מאוד על העדפתו של מוצר בקרב ילדים.
ב. פרסום בטלוויזיה המכוון לילדים הינו בעל תופעות שליליות

בעבודה זו נבסס את השערות המחקר ע"ב סקירה ספרותית העוסקת בנושא פרסום בטלוויזיה והשפעותיו.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. הפרסום בטלוויזיה
3. השפעת הפרסום בטלוויזיה על העדפות /כוונת הקניה של הילדים
4. תופעות שליליות של הפרסום בטלוויזיה לילדים
5. כיצד ניתן לגונן על ילדים מפני פרסום.
6. סיכום
7. רשימה ביבליוגרפית.

קטע מהעבודה:

מכשיר הטלוויזיה הפך בשנים האחרונות גורם מרכזי בתרבות הפנאי של הציבור הישראלי כך
התלות במסך הקטן היא אחת הסיבות החשובות להפיכת הטלוויזיה לערוץ הפרסום החשוב ביותר (ניהול הפרסום) זמן הצפייה בטלוויזיה למשפחה בארצות הברית בשנת 1992 היה בממוצע 50 שעות שבועיות.הסטטיסטיקה מלמדת כי בכל עשור חל גידול של 5 שעות צפייה בשבוע , כך שכאשר מדובר בפרסומת, עידוד התנהגות הקניה הוא מכוון ומתוכנן לפרטים ע"מ להבטיח את התוצאה הרצויה למפרסמים.

תגים:

פרסומות · פירסומות · ילדים · מוסר · טלוויזיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת הפרסום בטלוויזיה על ילדים", סמינריון אודות "השפעת הפרסום בטלוויזיה על ילדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.