היישום אינו מחובר לאינטרנט

למידה וזיכרון ע"פ ויגוצקי ולוריא

עבודה מס' 010152

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה קצרה של המאמרים על זיכרון, לימוד שפה, ילדים מול מבוגרים וגישות מודרניות.

1,028 מילים ,3 מקורות

תקציר העבודה:

עפ"י המאמרים של ויגוצקי ולוריא ויגוצקי טוען כי יש הבדל בין זיכרון למחשבות (דהיינו לחומר משמעותי) לבין זכרון לחומר חסר משמעות. סתירה זו ממשיכה לצוץ בתחומים שונים של מחקר בבהירות גוברת. הניתוח מחדש של סוגיית הזיכרון ע"י הפסיכולוגיה הסטרוקטורלית (מבנית) וניסויים שויגוצקי דן בהם בסופו של המאמר (ניסויים שבסיסם
בפרספקטיבות שונות) סיפקו לנו כמות כה רבה של חומר חדש, עד שהם שינו את הדבר הישן של הדברים בתחום זה של המחקר. הידע האמריקאי העכשווי מוביל לניסוח שונה של בעיית הזיכרון ממה שהיה אופייני לחוקרים כמו בלויר .



מקורות:

LURIA, A.R., (1978):"L.S. VYGOTSIKY AND THE PROBLEMS OF FUNCTIONAL LOCALLIZATION", IN THE SELECTED WRITING OF A.R. LURIA, WHITE PLAINS, N.Y. SHARPE PUBLISHER,.
LURIA, A.R., (1973): THE WORKING BRAIN BASIC BOOKS, N.Y.
VIGOTSKY, L.S., THE COLLECTED WORKS OF L.S. VIGOTKY MEMORY AND ITS DEVELOPMEMT IN CHILDHOOD .

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "למידה וזיכרון ע"פ ויגוצקי ולוריא", סמינריון אודות "למידה וזיכרון ע"פ ויגוצקי ולוריא" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.