היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 63951
מהו למעשה תהליך של מיתוג מחדש, מה מייחד את התהליך וכיצד התהליך משפיע על הגורמים השונים בסביבתו של המותג וכמובן על המותג עצמו.
13,014 מילים (כ-40 עמ'), 31 מקורות, 724.95 ₪
עבודה מס' 41305
מטרות ושאלות המחקר, סקירת הספרות, הצגת התוצאות וניתוחן באמצעות טבלאות וגרפים.
6,417 מילים (כ-19.5 עמ'), 12 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 61740
3,140 מילים (כ-9.5 עמ'), 0 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 63305
4,000 מילים (כ-12.5 עמ'), 25 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 67345
הצגת מטרות ההערכה החלופית, ופירוט כלים ודרכים לביצועה, תוך עריכת השוואה בין הערכה מסורתית להערכה חלופית.
6,625 מילים (כ-20.5 עמ'), 6 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 20579
סקירת הערכה בחינוך, מבחנים כחלק מהלמידה, אינטיליגנציה ריגשית מול מנת משכל, הערכה פוסט מודרנית ועוד.
6,406 מילים (כ-19.5 עמ'), 19 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 50286
מהות ההערכה, תפקידיה(תפקיד מעצב, מסכם, פסיכולוגי, אדמיניסטרטיבי רפלקטיבי ותכנוני) ושיטות ההערכה השונות.
2,166 מילים (כ-6.5 עמ'), 6 מקורות, 143.95 ₪
עבודה מס' 63958
דילמות הקשורות בהערכת העובדים תוך התמקדות בדילמות הקשורות לשיחת ההערכה, תוך סקירת המחקר האקדמי בנושאים אלו.
3,272 מילים (כ-10 עמ'), 9 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 64172
הכנסת תהליך הערכת עובדים בארגון - מטרות התהליך, בעיות, שלבים בתהליך החל ממילוי הערכה ועד לביצוע המשוב לעובד.
5,203 מילים (כ-16 עמ'), 6 מקורות, 240.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100