היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 85
עבודה מס' 66892
האם שימוש בהומור בפרסומות משפיע על נכונות הצרכן לרכוש את המוצר המפורסם - סקירת מספר מאמרים בנושא.
2,236 מילים (כ-7 עמ'), 4 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 66037
איזון בין חופש הביטוי המסחרי המתבטא בפרסומות מסחריות לבין ההגנה על רגשות הציבור והטעם הטוב, תוך התמקדות בפרסומות מסחריות בטלוויזיה הכוללות רמיזות מיניות פוגעניות.
7,848 מילים (כ-24 עמ'), 27 מקורות, 350.95 ₪
עבודה מס' 41507
רקע-מולייר ויצירותיו, ההומור במחזותיו וניתוח ההומור בשלושה מחזות.
5,226 מילים (כ-16 עמ'), 10 מקורות, 217.95 ₪
עבודה מס' 60890
ניתוח מחקרי של השפעת השימוש בסלבריטאים בפרסומות על עיצוב ושינוי עמדות הצרכנים על המוצר והפרסומת.
3,808 מילים (כ-11.5 עמ'), 17 מקורות, 179.95 ₪
עבודה מס' 61571
ניתוח כמותי ואיכותי של פרסומות ומסקנות לגבי אופן הצגתה של האשה, כפי שהיא משתקפת בפרסומות אלה.
7,289 מילים (כ-22.5 עמ'), 16 מקורות, 265.95 ₪
עבודה מס' 62829
קיומו ומהותו של הדימוי של נערות בפרסומות ובחינת פרסומות מעתוני גברים נשים ונוער.
15,904 מילים (כ-49 עמ'), 22 מקורות, 603.95 ₪
עבודה מס' 64523
האם קיים הבדל באופן הצגתם של נשים בפרסומות למוצרי מזון בעיתונות הכתובה בין שנות התשעים של המאה הקודמת לבין שנות האלפיים.
4,204 מילים (כ-13 עמ'), 25 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 66001
כיצד האישה מוצגת בפרסומות למוצרי טיפוח בישראל?
7,572 מילים (כ-23.5 עמ'), 23 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 66914
האם חלו שינויים בדימויי הגברים בשנת 2005 לעומת 1985 בפרסומות בעיתונים "ידיעות- אחרונות" ו-"מעריב" בחודשים מאי יוני ויולי.
28,874 מילים (כ-89 עמ'), 20 מקורות, 604.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 85