היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 83
עבודה מס' 66892
האם שימוש בהומור בפרסומות משפיע על נכונות הצרכן לרכוש את המוצר המפורסם - סקירת מספר מאמרים בנושא.
2,236 מילים (כ-7 עמ'), 4 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 41507
רקע-מולייר ויצירותיו, ההומור במחזותיו וניתוח ההומור בשלושה מחזות.
5,226 מילים (כ-16 עמ'), 10 מקורות, 217.95 ₪
עבודה מס' 66037
איזון בין חופש הביטוי המסחרי המתבטא בפרסומות מסחריות לבין ההגנה על רגשות הציבור והטעם הטוב, תוך התמקדות בפרסומות מסחריות בטלוויזיה הכוללות רמיזות מיניות פוגעניות.
7,848 מילים (כ-24 עמ'), 27 מקורות, 350.95 ₪
עבודה מס' 65238
האם הפרסומאים רואים חשיבות רבה יותר בשילוב ההומור על מאפייניו השונים בפרסום?
5,954 מילים (כ-18.5 עמ'), 33 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 31223
סקירת מחקרים הבאים לבחון האם יש קשר בין הומור למצבי לחץ,האם הוא עוזר להרפית מתחים והקשר בינו להערכות לקוגנטיביות.
2,547 מילים (כ-8 עמ'), 5 מקורות, 179.95 ₪
עבודה מס' 65202
בחינת פונקציות ההומור השונות, וכיצד הן באות לידי ביטוי בתכנים.
7,486 מילים (כ-23 עמ'), 9 מקורות, 421.95 ₪
עבודה מס' 65650
באיזו מידה מבטאות תחושות הנחיתות, הנוירוטיות וההומור בסרטיו של וודי אלן את חווית ההשתלבות של יהודי ארה"ב, בהתייחסות לשלושה סרטים.
11,202 מילים (כ-34.5 עמ'), 25 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 65530
מהות ההומור בעסקים ובחינה של מספר פרסומות.
5,829 מילים (כ-18 עמ'), 32 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 64523
האם קיים הבדל באופן הצגתם של נשים בפרסומות למוצרי מזון בעיתונות הכתובה בין שנות התשעים של המאה הקודמת לבין שנות האלפיים.
4,204 מילים (כ-13 עמ'), 25 מקורות, 181.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 83