היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 62618
הצעת אסטרטגיית דוברות במטרה להגדיל את התרומות לארגון.
5,457 מילים (כ-17 עמ'), 9 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 69419
בדיקת עיצוב העמודים הראשיים של אתרי היכרויות שונים בארץ ובעולם במגוון פרמטרים.
10,140 מילים (כ-31 עמ'), 24 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 65624
סקירה תיאורטית וניסיון לאפיין את הפרופיל הדמוגרפי של משתמשי האינטרנט בארץ.
15,220 מילים (כ-47 עמ'), 25 מקורות, 433.95 ₪
עבודה מס' 70221
דיון באמירה: "פדרציה אירופית היא היעד הרצוי או היעד הסופי של פרויקט האינטגרציה האירופית".
1,212 מילים (כ-3.5 עמ'), 4 מקורות, 217.95 ₪
עבודה מס' 65631
בחינת תפיסתן של איראן והחיזבאללה לגבי ישראל.
2,719 מילים (כ-8.5 עמ'), 14 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 68467
ניתוח שני פרקים על פי מודל התפתחותי ובחינת קהלי היעד וטיב המסרים המעוברים לקהל יעד זה.
2,635 מילים (כ-8 עמ'), 5 מקורות, 120.95 ₪
עבודה מס' 64770
השפעתה של המדיה החדשה על צרכנים בעלי טלפון סלולרי על שלוש קטגוריות של קהלי יעד - מין, גיל והשכלה.
10,268 מילים (כ-31.5 עמ'), 27 מקורות, 604.95 ₪
עבודה מס' 64902
ילדים כקהל יעד לפרסומות טלוויזיה והשפעת הפרסום בטלוויזיה על ילדים (הבנה והפנמה). העבודה כוללת מחקר שבוצע על קבוצות ילדים בגילאי 8-10 וניתוח תוצאותיו.
7,190 מילים (כ-22 עמ'), 15 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 63265
מהו אחוז הגברים אשר נוטים לרכוש מותגי בגדים ואילו ערוצי תקשורת נפנה לקהל יעד זה.
4,211 מילים (כ-13 עמ'), 5 מקורות, 300.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100