היישום אינו מחובר לאינטרנט

פדרציה אירופית - יעד רצוי או יעד סופי (תרגיל מטלה)

עבודה מס' 070221

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון באמירה: "פדרציה אירופית היא היעד הרצוי או היעד הסופי של פרויקט האינטגרציה האירופית".

1,212 מילים ,4 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

"פדרציה אירופית היא היעד הרצוי או היעד הסופי של פרויקט האינטגרציה האירופית" - במטלה זו אדון באמירה זו ואבחן האם אני מסכים עימה, אבדוק עד כמה מרכזיות השאיפות הפדראליות בהיסטוריה של פרויקט האינטגרציה האירופי תוך התייחסות לשאלה האם האיחוד האירופי הוא פדרציה, למשמעויות של כינונה של פדרציה אירופית ואבדוק עד כמה שונה איחוד קונפדרטיבי מאיחוד פדראלי.

קטע מהעבודה:

במשך מאות בשנים יבשת אירופה הייתה היבשת העשירה, עם העוצמה הצבאית החזקה ביותר ועם התרבות הכי עשירה בעולם (אבן, 1989: 117). ניתן לחשוב שרעיון האינטגרציה האירופית הוא רעיון חדשני אך בפועל עד תחילת המאה התשע עשרה החברות האירופאיות הונהגו על-ידי אנשים שכשייצגו את מדינתם או את היבשת הם ראו עצמם קודם כל כאירופאים המייצגים את אירופה ורק לאחר מכן גם כמייצגים את המדינה ממנה באו (אבן, 198: 123). תחילה אבחן חלק מהסיבות לכינונו של האיחוד האירופי.

תגים:

האיחוד האירופי · פדרציה · קונפדרציה · אירופה · פדראלי · ממשל ופוליטיקה · ריבונות · מדינת הלאום

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פדרציה אירופית - יעד רצוי או יעד סופי (תרגיל מטלה)", סמינריון אודות "פדרציה אירופית - יעד רצוי או יעד סופי (תרגיל מטלה)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.