היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח תוכנית ילדים על בסיס מודל התפתחותי - "ליזי מגוויר"

עבודה מס' 068467

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח שני פרקים על פי מודל התפתחותי ובחינת קהלי היעד וטיב המסרים המעוברים לקהל יעד זה.

2,635 מילים ,5 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

התוכנית שבחרנו לנתח עבור עבודה זו הינה "ליזי מקגוויר". התוכנית משודרת בערוץ דיסני (אפיק 45 ביס). התוכנית היא סדרת טלוויזיה לילדים, אשר סיימה את שידוריה בשנת 2004. הסדרה סובבת סביב נערה בת 15 בשם ליזי מקגוויר, חבריה ומשפחתה. כל פרק עוסק בבעיות אופייניות לגיל ההתבגרות. השחקנית הראשית של הסדרה הינה הילארי דאף, שחקנית וזמרת אמריקאית (בצילום הסדרה היא הייתה בגיל 15) פופולארית ביותר בארה"ב והיוותה בעצמה מודל לחיקוי לנערות מתבגרות. חברתה הטובה ביותר בסדרה מירנדה גם היא שחקנית, זמרת אמריקאית ודוברת עבור עמותת למלחמה באיידס במדינת קליפורניה שבארה"ב. השחקנית התחילה גם היא את הקרירה הפרסומית שלה לפני שידורי התוכנית (שהחלו ב- 2001)
קהל היעד של התוכנית הוא נערים ונערות בגיל ההתבגרות בין הגילאים 11-17. ניתן לראות בבירור כי קהל המטרה הוא ילדים בגיל ההתבגרות מכיוון והוא עוסק בכל הדילמות האפשריות לילדים בגיל זה, החל מהתמודדות עם הסביבה-שייכות וקבלה של הסביבה, התפתחות פיזית -ושינויים הורמונאליים, התפתחות מוסרית- מה באמת נכון וצודק לעשות, הגבול בין הטוב לרע.
הפרקים אשר אותם ננתח הינם שני פרקים עוקבים (לא מבחינה כרונולוגית אלא מבחינת לו"ז השידורים לאותו היום). שני הפרקים בהם נעסוק שודרו ביום ו' ה-11 לחודש דצמבר 2009.

קטע מהעבודה:

גיבוש זהויות: הפרק עוסק בבירור בגיבוש הזהות של הדמויות המרכזיות, כאשר כל אחד עושה את מיטיב יכולתו (על ידי בחירת הביגוד לבית הספר) להשתלב בסביבה הבית בפרית ולא להיות דחוי על ידי החברים ללימודים. הקטע המצויר בו ליזי נראית כלואה בכלוב, מסביר בבירור כי הילדה מראה תגובת פחד רגשית לתגובות שהיא מקבלת על הסוודר אותו היא בחרה ללבוש (ילדים נועצים בה מבט- חלק מצחקקים וחלק במבטי סימן שאלה מבולבל- למה היא לובשת את זה?). ניתן להשליך את התיאוריה של אריקסון על גיבוש זהות, ולראות כפי שהוא טוען השלב התפתחות בגיל ההתבגרות הינו בין טשטוש לגיבוש זהות.

תגים:

טלויזיה · נוער · בני נוער · ניתוח תכנים · ניתוח סדרות · ניתוח איכותני · ילדים · המודל ההתפתחותי · גיבוש זהויות · טלביזיה · תקשורת

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח תוכנית ילדים על בסיס מודל התפתחותי - "ליזי מגוויר"", סמינריון אודות "ניתוח תוכנית ילדים על בסיס מודל התפתחותי - "ליזי מגוויר"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.