היישום אינו מחובר לאינטרנט

אפיון לקוחות הביטוח הישיר

עבודה מס' 060859

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר שיווקי הבא לבדוק מיהו קהל היעד של חברות הביטוח הישיר והאם ניתן לאפיינו.

2,894 מילים ,2000

תקציר העבודה:

בשנים האחרונות החלו לפעול בארץ חברות הביטוח הישיר ("ביטוח ישיר", AIG, "אישי ישיר").
בחברות אלו לא קיים יותר "סוכן הביטוח האישי", הביטוח והטיפול הכולל בלקוח נעשים על פי רוב דרך הטלפון, כאשר צוות של מוקדנים עונה לקריאות הטלפוניות.
חברות הביטוח הישיר פועלות בעיקר עם לקוחות פרטיים, כאשר הביטוח הנמכר ביותר הוא ביטוח רכב לסוגיו (ביטוח מקיף וביטוח צד ג').
יצויין, כי חברות הביטוח הישיר אינן מספקות את כל סוגי הביטוחים, דבר שבדרך כלל ניתן למצוא אצל כל סוכן ביטוח (לדוגמא, חברות הביטוח הישיר אינן מבטחות טרקטורים ומשאיות).
כיום, נתח השוק של החברות הישירות בענף הביטוח הינו כ- 10%, כאשר חברת "ביטוח ישיר" תופסת נתח של יותר מ- 50% בענף הביטוח הישיר.

בעבודתנו בחרנו לבדוק, אילו פרטים יבחרו בצורת "הביטוח הישיר" ומה חשיבות סוכן הביטוח לעומת ההטבות (במחיר) שמציעות החברות הישירות.
על מנת לקבל רקע על חברות הביטוח הישיר ועל שוק הביטוח בכלל, פנינו למחלקת השיווק והפרסום של חברת "ביטוח ישיר" , חברת "AIG" ולסוכן ביטוח.
הבעיה השיווקית שתיבדק היא: מיהו קהל היעד של חברות הביטוח הישיר? האם ניתן לאפיינו?

בעת בניית השאלון ובחירת השאלות המרכיבות אותו, ניסינו לבדוק את דרך בחירת צורת הביטוח (באמצעות סוכן או דרך אחת החברות הישירות) בשני מישורים: מישור העלות הכספית ומישור הטיפול האישי.
בנוסף, ניסינו לפלח ולאפיין את אוכלוסיית המבטחים בחברות הישירות בחתכים כגון: מין, גיל, מצב משפחתי, מצב כלכלי ומספר ביטוחים הנמצאים ברשותם.

תוכן העניינים:
מבוא
הגדרת הבעיה השיווקית
שאלון לדוגמא
ניתוח מבנה השאלון
תוצאות הסקר
ניתוח התוצאות
מסקנות
סיכום
תודות

תגים:

ביטוח · לקוחות · סקר · שאלון · שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אפיון לקוחות הביטוח הישיר", סמינריון אודות "אפיון לקוחות הביטוח הישיר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.