היישום אינו מחובר לאינטרנט

איתור קהל היעד וסוגי הסחורות והשירותים שכדאי לשווק באמצעות האינטרנט בישראל

עבודה מס' 065624

מחיר: 433.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה תיאורטית וניסיון לאפיין את הפרופיל הדמוגרפי של משתמשי האינטרנט בארץ.

15,220 מילים ,25 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

חברות רבות בארץ ובעולם החלו לשווק עצמן לאחרונה באמצעות רשת האינטרנט, וחברות נוספות בודקות עדיין את כדאיות ההשקעה אפיק שיווקי זה. ערוץ השיווק החדש משפיע על המכירות, מחקרי השוק, צורת הפרסום, יחסי הציבור והשיווק הישיר. ההחלטה אם לשווק באמצעות הרשת הינה החלטה אסטרטגית, וזאת המסיבות הבאות:
1. כלכלית- הפרסום באינטרנט הינו אפיק הפרסום הזול ביותר כיום העומד לרשות המפרסם, אך כדי להפיק רווחים מאפיק זה, על החברה לספק מגוון רחב של שירותים הצורכים משאבים כלכליים,
2. ארגונית- החברה נדרשת להתארגנות מחודשת בכוח אדם, בציוד ובמחשבים.
3. תמהיל השיווק- רשת האינטרנט משפיע על כלל התמהיל השיווקי של הפירמה.

הצטרפותם הגוברת של העסקים והמשתמשים הביתיים למעגל משתמשי האינטרנט מחייבת את המשווק המודרני להגיע לידי הבנה במספר תחומים:
אפיון קהל המשתמשים באינטרנט (גיל, מין, השכלה, הכנסה וכו')
אפיון צורכיהם של המשתמשים (מידע , "בילוי" , רכישת מוצרים וכו')
מה ניתן לשווק באינטרנט, וכיצד?
מחקרי שוק רבים נערכו בעולם במטרה לאפיין פרופיל המשתמש ברשת, תוך בחינת פוטנציאל השיווק בה. בארץ נעשו מספר מחקרים בתחום זה, אולם עדיין הנושא נמצא בחיתוליו, והממצאים בנושא עדיין מעורפלים.

מחקר זה ינסה לאפיין את הפרופיל הדמוגרפי של משתמשי האינטרנט בארץ ואת מידת בשלותו לבצע רכישות באמצעות הרשת. כמו כן, במחקר זה ינסה לאמוד את מידת ההשפעה של נושא אבטחת המידע על מידת נכונות של הצרכן הישראלי לרכוש מוצרים דרך האינטרנט, בנוסף, המחקר ינסה להציג את סוגי הסחורות והשירותים שכדאי לשווקם דרך האינטרנט ולנסות לזהות לכל סוג מוצר כזה את הפרופיל הדמוגרפי של הלקוח הפוטנציאלי.

גודל המדגם: כ - 130 נדגמים.
מערך הדגימה: מדגם נוחות.
מועד הסקר: 5.5.98-1.5.98.

תוכן העניינים:
-תקציר מנהלים
-סקירה על רשת האינטרנט
רשת האינטרנט, מהי?
כיצד מתחברים לרשת?
כיצד נולדה הרשת?
מיהם בעלי הרשת והמשקיעים?
כיצד מתבצעת התקשורת באינטרנט?
מה ניתן למצוא באינטרנט?
סקירת השירותים השונים באינטרנט
-חדירת האינטרנט לישראל
-קהיליית האינטרנט בעולם ובארץ
תרבות האינטרנט
-שווק באינטרנט
אפיון האינטרנט כערוץ שווק
יתרונותיו וחסרונותיו של האינטרנט ככלי שיווק
תמהיל השיווק
גודל שוק הפרסום
מפרסמים בישראל
השפעת שווק באינטרנט על הצרכן (ניתוחי SWOT ו - PORTER )
השפעת שווק באינטרנט על הארגון
-המחקר
התייחסות למחקרים קודמים
מטרת המחקר
תכנון המחקר
מהלך הסקר
תוצאות
אפיון קהל המטרה
-סיכום מסקנות והמלצות
-ביבליוגרפיה

הערת מערכת: לא בכל העבודה צויינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

רשת האינטרנט, מהי?
רשת האינטרנט הנה רשת חובקת עולם של תקשורת מחשבים, הכוללת רבבות מחשבים המחוברים זה לזה באמצעות כבלי טלפון, כבלים אופטיים ולוויינים, ומשדרים מידע זה לזה. כ- 40 מיליון בני אדם ברחבי העולם מחוברים לרשת, והמספרים גדלים ללא הפסקה, ניתך לדמות את רשת האינטרנט למערכת כבישים מסועפת, המחברת אלפי מחשבים הפזורים בכל רחבי העולם, ועל ידי כך מאפשרת למיליוני משתמשים "לנסוע במערכת הכבישים הללו, ולהגיע לכל אותם מחשבים בכל רחבי העולם. במערכת כבישים זו אין משטרה ואין גוף מנהל. לכן ניתן לומר כי מערכת כבישים זו יכול כל נהג לנהוג כרצונו.

תגים:

גלישה · אינטרנט · שיווק · פרופיל דמוגרפי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "איתור קהל היעד וסוגי הסחורות והשירותים שכדאי לשווק באמצעות האינטרנט בישראל", סמינריון אודות "איתור קהל היעד וסוגי הסחורות והשירותים שכדאי לשווק באמצעות האינטרנט בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.