היישום אינו מחובר לאינטרנט

שימור עובדים ומחויבותם לארגון

עבודה מס' 071157

מחיר: 259.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם קיים קשר בין שימור עובדים ובין מחויבותם לארגון וכיצד מושפעת מחויבותם ממשתנים דמוגרפיים שונים?

5,747 מילים ,25 מקורות ,2017

תקציר העבודה:

המחקר הנוכחי בוחן את הקשר בין שימור עובדים ובין מחויבותם של העובדים לארגון, כלומר האם צעדים לשימור העובד המתנהלים בארגונים שונים אכן משפיעים על מחויבות העובד להשאר בארגון. בנוסף, המחקר בוחן מספר פרמטרים דמוגרפיים אשר בוחנים את השפעתם על מחויבות העובד לארגון.
לשם בחינת הסוגיות השונות שתיארתי לעיל, המחקר הינו מחקר אמפירי אשר בוחן באמצעות שאלון מובנה את הקשרים בין המשתנים השונים. החלק הראשון של המחקר מציג תיאוריות העוסקות במשתנה 'שימור עובדים' ובמשתנה 'מחויבות ארגונית' ומציג את השפעתם על העובד. כמו כן, בחלק זה מתוארים מספר משתנים אשר בעלי השפעה על מחויבות העובד כגון גיל, מגדר והשכלה.
החלק השני של המחקר עוסק בתיאור השיטה בה נעשה שימוש, קרי מהם המשתנים, כלי המחקר, הליך המחקר ושיטת איסוף הנתונים. החלק השלישי הינו פרק המציג את הממצאים הכמותיים שעלו מתוך ניתוח השאלון כאשר תחילה מוצגים משתנים דמוגראפיים של משתתפי המחקר ולאחר מכן בחינת השערות המחקר באמצעות מבחן פירסון ומבחן T-test בלתי תלוי.
חלקו הרביעי של המחקר הינו פרק הדיון והמסקנות. בחלק זה מוצגים עיקרי הממצאים שעלו מתוך הספרות ומתוך הניתוחים הסטטיסטיים וכן הצגת המסקנות השונות. בנוסף, חלק זה מציג את מגבלות המחקר והצעות למחקרי המשך נוספים.

מדגם המחקר כלל 50 משתתפים.
כלי המחקר הינו שאלון מובנה.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
2.1 שימור עובדים בארגון
2.2 מחויבות ארגונית
3. שיטת המחקר
3.1 משתני המחקר
3.2 מערך המחקר
3.3 מדגם המחקר
3.4 כלי המחקר
3.5 הליך המחקר ושיטת איסוף הנתונים
3.6 שיטות סטטיסטיות
4. ממצאים
4.1 סטטיסטיקה תיאורית של משתתפי המדגם
4.2 סטטיסטיקה תיאורית משתני המחקר
4.3 בחינת השערות המחקר
4.3.1 קשר בין משתנים
4.3.2 הבדלים בין קבוצות במדגם
4.4 רגרסיית המחקר
5. סיכום
5.1 דיון
5.2 הצעות למחקרי המשך
5.3 מגבלות המחקר
6. ביבליוגרפיה
7. נספחים
7.1 שאלון המחקר
7.2 פלטים סטטיסטיים

קטע מהעבודה:

Fitz-enz (1997) מציין כי הארגונים השונים בעולם מאבדים בממוצע כמיליון דולר על כל עשרה מנהלים או עובדים מקצועיים אשר עוזבים את הארגון. בשילוב עם עלויות ישירות ועקיפות, העלות הכוללת של תחלופת עובדים היא מינימום של השכר של שנה אחת פלוס הטבות, או מקסימום שכר של שנתיים של העובד. יש השפעה כלכלית משמעותית לארגון באיבוד עובדים קריטיים, במיוחד בידיעה על עזיבתו של העובד. זהו ידע המשמש כדי לענות על הצרכים והציפיות של הלקוחות. ניהול ידע הוא תהליך של יצירה, לכידה, ושימוש כדי לשפר את הביצועים הארגוניים (Abbasi & Hollman, 2000).

תגים:

ארגון · עובדים · מחויבות · מוטיבציה · שימור · תמריץ · אמון · שימור · תחרות · תרומה · מנהל · עובד · שכר משכורת · ביצועים · שמירה · רצון · ידע · שביעות רצון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שימור עובדים ומחויבותם לארגון", סמינריון אודות "שימור עובדים ומחויבותם לארגון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.