היישום אינו מחובר לאינטרנט

שימור במדינת ישראל

עבודה מס' 050251

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת הנושא, האמנה שימור מבנים ואתרי התיישבות, חוק התכנון והבניה תוך סקירת המאבק לשימור המושבה הגרמנית בחיפה.

3,297 מילים ,6 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

תכנית פרויקט גנים עדיין מונחת על שולחנו של שר הפנים לאישורה עפ"י שיקוליו, בחתימתו והפיכתה, חלילה, לבכייה לדורות. יש לקוות שהשר יעמוד על ליקוייה החמורים של התוכנית וימנע מאישורה, בגין פגיעתה הרעה הצפויה בנופה של חיפה, באזור הרגיש והיפה של המושבה הגרמנית, אחד הנכסים הייחודיים המעטים שעוד נותרו לפליטה בחיפה מעבר מפואר יותר.

ראוי שפרויקט גנים יילמד וייחקר כ-CASE STUDY, אומנם רק אחד מיני רבים אבל בוודאי מהבולטים שבהם, על הקלקולים והעיוותים הנגרמים בתהליכי התכנון הפיסי ובהליכי רישוי תכניות לפרויקטים גדולים, עקב מעורבותם של דרגים פוליטיים, בעצם כניעתם ללחצים של בעלי ממון ומשקיעים - יזמים, על חשבון טובת הציבור ותוך משכון ואובדן נכסים בעלי ערך היסטורי שאין להם שיעור ותחליף...

תוכן עניינים:
מבוא
שימור במדינת ישראל
המושבה הגרמנית - סקירה היסטורית
המאבק
סוף דבר
סיכום
נספח
ביבליוגרפיה

תגים:

נוף · שימור · מבנים · אתרי · מורשת

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שימור במדינת ישראל", סמינריון אודות "שימור במדינת ישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.