היישום אינו מחובר לאינטרנט

בנקאות מקוונת (E-banking) בקבוצת הבינלאומי

עבודה מס' 069838

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח העסק והצעת יישומים חדשים.

9,082 מילים ,14 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

בנקאות מקוונת (e-banking) הינה פעילות של בנק או של ארגון פיננסי אחר (ואז זה מכונה (e-finance למתן שירותים בנקאיים ומכירת מוצרים פיננסיים דרך הערוצים המקוונים. המגזר הפיננסי הוא אחד המגזרים הפעילים ביותר בערוצים מקוונים. לא רק שהרגולציה מחייבת את הבנקים לספק מידע אישי דרך ערוצים מקוונים, אלא עיקר המניע לפעילות זו היא התרומה העסקית המתקבלת בערוצים המקוונים, והתחרות על הלקוחות המצפים לכך.
קבוצת הבינלאומי פועלת בענף בו מבנה התחרות הוא אוליגופולי והינה הקבוצה הבנקאית החמישית בגודלה במדינה. היא מספקת שירותים פיננסיים לקהל הפרטי והעסקי בתחומים כמו: מט"ח, הלוואות, משכנתאות, ייעוץ פנסיוני ועוד. התחרות על לקוחות מגזר הבנקאות המסחרית במערכת הבנקאית הולכת וגוברת. התחרות מתבטאת ברמת השירות ובמהירות התגובה, ברמת המחירים והעמלות ובתנאים להעמדת מימון. קבוצת הבנק הבינלאומי מתמודדת בעיקר מול ארבע הקבוצות הבנקאיות הנוספות בישראל ומול בנקים זרים בעלי נציגויות בישראל. הבנקים מתחרים ביניהם ביכולת להגיב במהירות וביעילות לצרכים המשתנים של כל לקוח, באיכות השירותים וכח האדם המקצועי ובפיתוח מוצרים בנקאיים מתוחכמים וחדשניים. בנוסף לכך, קיימת תחרות מצד גופים חוץ בנקאיים, כגון חברות הביטוח, והאפשרות לגיוסי ההון בשווקים בארץ ובחו"ל. מרבית הלקוחות המסחריים בישראל מנהלים חשבונות במספר בנקים, מה שמגביר את התחרותיות על לקוחות אלה.
העבודה תדון בבנקאות בעידן האינטרנט והסלולר, היתרונות של בנקאות מקוונת והסיבות להתפתחותה המואצת בשנים האחרונות. ניתוח העסק - קבוצת הבינלאומי, ניתוח שירותים קיימים, הצעת יישומים חדשים - ארנק סלולארי וסניף וירטואלי - וניתוח כיצד יישומים אלה ישפיעו על המיצוב התחרותי בענף בו העסק פועל, ועל שרשרת הערך. כמו-כן, יבוצע ניתוח היישומים שהוצעו לאור מושגים מרכזיים בשווקים אלקטרונים כגון - E-commerce, Clicks & Mortar, הצפנה, אבטחת מידע, Web2 ועוד.

תוכן העניינים:
1. תקציר מנהלים
2. מבוא
3. קבוצת הבינלאומי - סקירה
3.1. מבנה ארגוני
3.2. שרשרת הערך
3.3. תמהיל הלקוחות
3.4. אסטרטגיה וחזון
4. ענף הבנקאות והשחקנים העיקריים הפועלים בו
4.1. ניתוח הענף עפ"י מודל חמשת הכוחות של פורטר
4.2 ניתוח S.W.O.T
5. E-BANKING / בנקות מקוונת - הגדרה
5.1. השפעת מהפיכת המידע והטכנולוגיה על ענף הבנקאות
5.2. היקף ואופי השימוש בשירותים בנקאיים מקוונים
5.3. השפעת הטכנולוגיה על מוצרי החברה, שירותיה ולקוחותיה
5.4. בנקאות אינטרנטית כמנוף לתחרות
6. בנקאות ישירה בקבוצת הבינלאומי
7. הצעת יישומים מקוונים חדשים
8. השפעת המערכות המוצעות על הקבוצה ומיצובה התחרותי
9. ניתוח הארגון והיישומים המוצעים ע"י מושגים מעולם השווקים האלקטרוניים
10. סיכום
11. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

המערכת הבנקאית - עם שמרנות טבעית, יחסי אמון מול הלקוחות ורגולציה כבדה - נהנתה בעבר מהמיסוך שסיפקו לה האילוצים האלו ונמנעה מחדשנות שתזעזע את המבנה הקיים. הממשק בין הלקוח הסופי לבין ספקי השירותים היה באמצעות מתווכים אנושיים - פקידים, אנשי מכירות או בנקאים - שלא פעם גרמו להרגשה שגישה למוצר פיננסי היא פריבילגיה. השנים האחרונות, שבהן המשתמש הפרטי מושפע יותר מגוגל, פייסבוק, אמזון ואפל, הביאו לפריצת הסכר.

תגים:

בנקאות ישירה · אינטרנט · סלולארי · בנקאות מקוונת · e-banking · (e-finance · בנק · בינלאומי · סניף וירטואלי · Clicks & Mortar · הצפנה · אבטחת מידע · Web2 · בנקאות · פורטר · SWOT · פיחוס · כריית נתונים · מודלים עסקיים · זנב ארוך · מחשוב ענן

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בנקאות מקוונת (E-banking) בקבוצת הבינלאומי", סמינריון אודות "בנקאות מקוונת (E-banking) בקבוצת הבינלאומי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.