היישום אינו מחובר לאינטרנט

בנקאות מקוונת- ניהול וירטואלי

עבודה מס' 067769

מחיר: 459.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השפעת משתנים דמוגרפיים של הלקוחות בעידן הבנקאות באינטרנט על מידת השימוש בבנקאות המקוונת.

9,482 מילים ,18 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

בנקאות מקוונת (e-banking) הינה פעילות של בנק או של ארגון פיננסי אחר (ואז זה מכונה e-finance) למתן שירותים בנקאיים ומכירת מוצרים פיננסיים דרך הערוצים המקוונים. המגזר הפיננסי הוא אחד המגזרים הפעילים ביותר בערוצים מקוונים. לא רק שהרגולציה מחייבת את הבנקים לספק מידע אישי דרך ערוצים מקוונים, אלא עיקר המניע לפעילות זו היא התרומה העסקית המתקבלת בערוצים המקוונים, והתחרות על הלקוחות המצפים לכך.
הבעיה העסקית כפי שהוגדרה במחקר הינה השפעת גורמים דמוגרפיים, כגון גיל ורמת ההשכלה, על מידת השימוש באינטרנט הפיננסי, וכתוצאה מכך על רמת שביעות רצונם, נאמנותם ונפח הפעילות הבנקאית של הלקוחות המקוונים. מכיוון שבנקאות ניידת זוכה לתנופה ותמשיך להתפתח כערוץ בנקאות משמעותי, נוצר צורך דחוף בבחינת הפרמטרים להגדלת רווחיותם של הבנקים. המחקר אמור לסייע בידי מקבלי ההחלטות בבנק ליישם את האסטרטגיה העסקית אשר תגביר את מידת הפעילות המקוונת בקרב הלקוחות, ותגדיל את רווחיות הבנק בהתאם.
השערות המחקר הינן: יימצא קשר בין נפח השימוש בשירותים הבנקאיים באינטרנט לבין גיל ורמת ההשכלה של המשתמשים; יימצא קשר חיובי בין רמת שביעות רצונם של הלקוחות לאופן ומידת השימוש בבנקאות מקוונת.
לשם בחינת ההשערות הנ"ל, נבנה והופץ שאלון לבחינת עמדות המשתתפים ודפוסי השימוש בשירותים הבנקאיים באינטרנט. על השאלון השיבו 47 משתתפים המשתייכים לפלח הבנקאות הפרטית והאישית, ומבצעים פעולות פיננסיות ופעולות בחשבונם דרך אתר בנק.

תוכן הענייניים:
1. תמצית מנהלים
2. מבוא
2.1 מבוא כללי
2.2 מבוא תיאורטי
2.2.1 התפתחות עידן האינטרנט
2.2.2 הבנקאות בעידן האינטרנט
2.2.3 קשר בין נפח פעילות באתר הבנק לשביעות רצון הלקוח מהבנק
2.2.4 קשר בין נפח פעילות באתר הבנק לגיל ורמת ההשכלה של המשתמש
3. רציונל המחקר
4. מודל המחקר
5. השערות המחקר
6. שיטת המחקר
6.1 אוכלוסיית המחקר
6.2 המדגם
6.3 שיטת הדגימה
6.4 שיקולים לבחירת שיטת המחקר
7. מערך המחקר, כלי המחקר ותהליך המחקר
7.1 מערך המחקר
7.2 כלי המחקר
7.3 הליך המחקר
7.4 מגבלות המחקר
8. מדדי המחקר
9. ממצאים
9.1 תאור המדגם
9.2 בדיקת השערות המחקר
10. דיון ומסקנות
11. סיכום
12. רשימה ביבליוגרפית
13. נספחים

קטע מהעבודה:

בנקאות אלקטרונית מאופיינת ע"י שימוש במידע ורשתות תקשורת ליצירת קשר אלקטרוני בין הבנק ללקוח במטרה לתפעל, לנהל ולשלוט בעסקאות פיננסיות. על הבנקאות האלקטרונית בכלל, והבנקאות האינטרנטית בפרט, להיות "מכוונת לקוח" לפי המאפיינים הייחודיים הנדרשים לו בקבלת השירותים הפיננסיים. בנקים הנותנים שירותים פיננסיים באינטרנט, מחויבים להתמקד במענה מדויק לצרכי הלקוחות, כדי לגרום לשביעות רצונם של ולהשגת אמון ונאמנות לבנק וכלפיו.
אחד השלבים הקריטיים במעבר הלקוח מבנקאות הסניף המסורתית לבנקאות באינטרנט הוא שלב אימוץ הבנקאות האינטרנטית. מחקרם של Tan & Teo (2000) על הבנקאות האינטרנטית, היה מהחלוצים לזיהוי הגורמים המשפיעים על שלב האימוץ. נמצאו שלושה גורמים הקובעים את כוונות הלקוחות לאימוץ הבנקאות המקוונת: גישה, נורמות סובייקטיביות ותפישת גורמי התנהגות.

תגים:

בנק · בנקאות מקוונת · אינטרנט · אינטרנט · מקוון · ניהול וירטואלי · e-banking · e-finance

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בנקאות מקוונת- ניהול וירטואלי", סמינריון אודות "בנקאות מקוונת- ניהול וירטואלי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.