היישום אינו מחובר לאינטרנט

קידום נשים למשרות בכירות במגזר הציבורי

עבודה מס' 069210

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת הנושא והצעה למדיניות.

7,018 מילים ,30 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

עבודה זו מתמקדת בבעייתיות מעמדן של נשים בתפקידים בכירים במגזר הציבורי, ובמרכזה של העבודה עומדת ההשערה כי קיים חוסר שוויון בין גברים ונשים ביחס לאיושן של משרות בכירות וכי לא מספיק יהיה להסביר חוסר שוויון שנובע מגורמים חברתיים, אישיים ותרבותיים ואין אנו יכולים להישאר אדישים נוכח בעיית חוסר השוויון הבולט שבין נשים וגברים, הבא לידי ביטוי כמעט בכל תחומי החיים, אולם ביתר שאת הוא מוצא את ביטויו בעולם העבודה.

תוכן עניינים:
מבוא
הצגת הבעיה
עיצוב מדיניות
יישום וביצוע מדיניות ציבורית
הצעה לתוכנית מדינית
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מדיניות היא דרך פעולה מגובשת המיועדת להשגת מטרה מכוונת. ככזאת, היא כוללת מטרה, יעדי משנה ודרכי ביצוע (דורון, 1986). מדיניות הופכת להיות ציבורית שגורם ממשלתי כלשהוא מאמץ את עיקריה ודואג ליישום תכניה (זלמנוביץ, 1991).

תגים:

עיצוב מדיניות · העדפה · נשים · מגזר ציבורי · סקטור ציבורי · מעמדן של נשים · קידום נשים · שוויון · אפליה · מגדר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קידום נשים למשרות בכירות במגזר הציבורי", סמינריון אודות "קידום נשים למשרות בכירות במגזר הציבורי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.