היישום אינו מחובר לאינטרנט

ביגוד מותגי לילדים - 'רנואר ג'וניור'

עבודה מס' 067970

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה והצעת תוכנית עסקית לחברת ביגוד לילדים למותג שייקרא רנואר-ג'וניור, עבור חברת רנואר.

5,911 מילים ,5 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

חברת "רנואר" הוקמה בשנת 1993 על ידי הבעלים יוסי ברוש ואלי ברקוביץ'. החברה מפעילה את רשתות רנואר ורנואר מן - וגם רנואר ג'וניור ומונה כ 90 חנויות ברחבי הארץ.
רנואר היא חברה ששומרת את האצבע על הדופק בכל הקשור לתנודות האופנה בעולם, מעודכנת בהשפעות ובטרנדים חדשים, ודואגת לשמור אל מעמד של אוטוריטה בארץ בכל נושא החדשנות וההתפתחות באופנה.
חברת רנואר פנתה עד כה לגברים ונשים .
החזון שלנו הוא לקחת את כל התכונות שקיימות כיום במותג רנואר ורנואר מן, ואני מתכוון לאופנה החדשנית והעכשווית, איכות הבדים והתפירה, העיצוב, החדשנות והיוקרה, ולהעביר אותן למותג החדש שלנו "רנואר ג'וניור". המילה רנואר בהתחלה, תעביר באופן אוטומטי-תפישתי את כל התכונות הללו למותג החדש.
תיאור המוצר: בשנים האחרונות גם אופנת הילדים בגילאים 5-15 גילתה צמיחה רבה ומודעות והיכרות רבה, ילדים כבר מהווים כוח קניה נכבד, וכבר יש להם דעה משלהם והעדפות למותג משלהם. לכן התוכנית שלנו תעסוק בהחדרת קו מוצרים זה - אופנת ילדים ממותגת במותג רנואר - רנואר ג'וניור.

תוכן עניינים:
תקציר
ניתוח השוק
תיאור השוק
אופי התחרות
פוטנציאל השוק
פילוח השוק
תמהיל השיווק
גורמים קריטיים להצלחה
חסמי כניסה
מדד אסטרטגיית תועלת-עלות
מועדוני לקוחות/נאמנות
מודל S.W.O.T
התנהגות צרכנים
מטריצת בוסטון B.C.G
בידול
מיצוב
אסטרטגיות להחדרת מוצר חדש לשוק
מחזור חיי מוצר PLC
אסטרטגיות שיווקיות
חברה שנכשלה בתחום Kenvelo
תוכנית פיננסית
סיכום
סקר¬-מטרות המחקר
השאלון של הסקר
ממצאים ומסקנות של הסקר
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

קצב הצמיחה בשוק הילדים (השוק שאליו רוצים לחדור) גדל מדי שנה ונמצא בצמיחה מתמדת, כמו כן , המודעות לשוק זה הולכת וגוברת מדי שנה - דבר שלא היה פעם, לילדים היום יש מודעות למותגי האופנה השונים ואף לאיכויות .
ניתן לראות זאת על פי סקר BDI לענפי האופנה של שנת 2007 , כששוק הילדים מהווה 15%-30% מנתח סך המכירות כששוק זה הראה עליה משמעותית משנים קודמות ועם זאת הוא עדיין נמצא במגמת עלייה וזאת מפני שהמודעות גוברת בשוק/תחום זה.

תגים:

יזמות · עסקית · תוכנית · רנואר · מותג · לילדים · ליבוש · מותגי · לילדים · מותגים · שיווק · SWOT · ניתוח · שוק · SPSS · מחקר · בגדים · מותגים · ילדים · נוער

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ביגוד מותגי לילדים - 'רנואר ג'וניור'", סמינריון אודות "ביגוד מותגי לילדים - 'רנואר ג'וניור'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.