היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח ענף הביגוד וההלבשה בישראל- מקרה מבחן שיווק קסטרו

עבודה מס' 070808

מחיר: 259.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הענף וסקר לקוחות.

7,708 מילים ,21 מקורות ,2018

תקציר העבודה:

עבודתנו באה לבחון את ענף הביגוד וההלבשה בישראל, לסקור את התחרות בענף ולהציג את מיקומן של שלוש החברות המובילות בתחום אל מול מתחרותיהן וזאת באמצעות ניתוח מאמרים שונים שעוסקים בתחום וכן באמצעות מודל SWOT אשר מציג את חוזקות, חולשות, סיכונים והזדמנויות של חברת הביגוד השונות.
בחלקה הראשון של העבודה סקרנו את ענף הביגוד בישראל כאשר חלק ראשון מציג את התפתחותו של ענף זה בישראל משנות ה-90 ועד היום, חלק שני את המתחרים השונים בענף הביגוד, ואילו בחלק השלישי את החוקים בקיימים בתחום ובחלק הרביעי את הרגולציות השונות של הענף. חלק אחרון בפרק הסקירה מציג את המגמות העתידיות של ענף הביגוד בישראל.
חלקו השני של מחקר זה עוסק בניתוח מודל SWOT על חברת קסטרו, כאחת מחברות הביגוד וההלבשה המובילות בישראל. חלק זה מציג למעשה את החברה על חוזקותיה, חולשותיה, הסיכונים הקיימים עבורה בענף וכן ההזדמנויות הקיימות בענף.
חלק שלישי של המחקר הינו פרק סקירת ספרות המציגה את המשתנים 'נאמנות לקוחות' ואיכות שירות ובוחנת את הקשר ביניהם, כלומר את השפעת איכות השירות על נאמנות לקוחות החברה. חלק זה מהווה למעשה רקע תיאורטי למבחן היישומי שמתבצע בפרקים הבאים. לפיכך, חלקו הרביעי של המחקר הינו פרק המתודולוגיה אשר מתאר כיצד בנוי המחקר, מי הם משתתפי המחקר השונים, מהו כלי המחקר בו נעשה שימוש וכו'. חלק חמישי של המחקר הינו פרק הממצאים כאשר חלק זה מחולק לשני חלקים שונים: חלק ראשון מציג את סטטיסטיקה תיאורית של משתתפי המחקר ואילו חלקו השני מציג את ממוצעי תשובות הנשאלים על שביעות רצונם מחברות ההלבשה השונות.
חלק שישי ואחרון הינו פרק הסיכום, מסקנות והמלצות המחקר. חלק זה מהווה את עיקרי הדברים שעלו מתוך המחקר תוך הצגת מסקנותיו, מגבלותיו והצעות למחקרי המשך נוספים בתחום מחקר זה. כלל הפרקים שתוארו לעיל באים לאפשר מתן מענה הולם על שאלת החקר הבאה: כיצד נאמנות לקוחות חברת קסטרו מושפעת מאיכות שירות החברה?
בחרנו לעסוק ולחקור את ענף הביגוד בישראל כי מצאנו שענף זה התפתח רבות לאחרונה, חלו עליו חוקים חדשים ותחום זה הינו תחום תחרותי מאוד בישראל כאשר הוא מאפשר לצרכנים לרכוש ביגוד והלבשה שונים זאת אל מול יבוא רב בתחום שתופס תאוצה רבה בעשור האחרון ומהווה תחרות מהותית עבור חברות ההלבשה בארץ.

תוכן עניינים:
1. מבוא.
2. ענף הביגוד וההלבשה בישראל
2.1 התפתחות הענף
2.2 מתחרים בענף הביגוד
2.3 רגולציות בענף ההלבשה.
2.4 מגמות עתידיות בענף ההלבשה.
2.5 מיצוב חברת קסטרו בענף
3. מודל SWOT חברת קסטרו.
3.1 חזקות החברה
3.2 חולשות החברה.
3.3 הזדמנויות החברה.
3.4 איומים לחברה.
4. רקע תיאורטי לבחינה היישומית.
5. מתודולוגיית המחקר.
5.1 מערך המחקר.
5.2 הגדרת המשתנים
5.2.1 משתנה תלוי
5.2.2 משתנה בלתי תלוי
5.3 מדגם המחקר.
5.4 שיטת הדגימה.
5.5 כלי המחקר
5.6 הליך המחקר
5.7 עיבוד הנתונים
6. ממצאים
6.1 סטטיסטיקה תיאורית משתתפי המדגם.
6.2 סטטיסטיקה תיאורית איכות שירות ונאמנות לקוחות
6.2.1 נאמנות לקוחות החברה
6.2.2 מקצועיות ואדיבות נותני השירות בחברה.
6.2.3 אמינות החברה ומוצריה.
6.2.4 זמינות ואיכות מוצרים ונותני שירות
6.3 סיכום עיקרי הממצאים.
6.4 בחינת השערות המחקר
7. סיכום מסקנות והמלצות
7.1 סיכום
7.2 המלצות המחקר הנוכחי
7.3 המלצות למחקרי המשך
7.4 מגבלות המחקר
8. ביבליוגרפיה.
9. נספחים

קטע מהעבודה:

ההיסטוריה של הלבוש בארץ מסוף המאה התשע-עשרה ועד תחילת שנות האלפיים משקפת שינויים רבים בחברה היהודית בארץ-ישראל, שהתרחשו בעקבות המאורעות המכריעים שהתחוללו בתקופה זו, באזורנו. העליות הרביעית והחמישית, היו אלה אשר הקימו וביססו את תעשיית האופנה בארץ. מפעלי ההלבשה והטקסטיל, שמרביתם הוקמו בתל-אביב, זכו להצלחה רבה בתקופת מלחמת העולם השנייה בשל רמתם המקצועית הגבוהה ובשל יכולתם המוכחת להתאמת תוצרתם לצורכי השעה. בד בבד עם התפתחות ענף האופנה בארץ, נעשו ניסיונות חוזרים ונשנים לעצב אופנה מערבית באוריינטציה מזרחית. ניסיונות עיצוב אלה, שהיו בשנות השלושים נאיביים ופשטניים, השתכללו בשנות החמישים, ועוד יותר מכך בשנות הששים ובתחילת שנות השבעים, והוסיפו לתעשיית האופנה בישראל נופך מיוחד שהקנה לה מוניטין בין-לאומי, ומעמד של אופנה ייחודית ואיכותית (רז, 2018).

תגים:

חקר שווקים · אופנה · שיווק · נאמנות צרכנים · תחרות · נאמנים · הלבשה · טקסטיל · שירות · צריכה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח ענף הביגוד וההלבשה בישראל- מקרה מבחן שיווק קסטרו", סמינריון אודות "ניתוח ענף הביגוד וההלבשה בישראל- מקרה מבחן שיווק קסטרו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.