היישום אינו מחובר לאינטרנט

עלית

עבודה מס' 063106

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: אלטרנטיבות לפעולה בשוק הבינ"ל.

3,535 מילים ,6 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

תוכן העניינים
א. סיכום מנהלים
ב. אסטרטגיה כוללת
1. אסטרטגיה שיווקית
2. טקטיקה
3. חדירה לשוק
4. תחזית מכירות
ג. מו"פ וטכנולוגיה
ד. מבנה אירגוני
ה. הרעיון העיסקי - עלית אינטרנשיונל
ו. המודל העיסקי עלית אינטרנשיונל
ז. סיכונים עיקריים ואלטרנטיבות - עלית אינטרנשיונל
ח. סיכום
ט. בבליוגרפיה

סיכום מנהלים
עלית תעשיות בע"מ היא חברת מזון מהמובילות בישראל. החברה מפתחת ומשווקת מגוון רחב
של מוצרי מזון בתחומי השוקולד, ממתקים, קפה, חטיפים מלוחים ומוצרי מאפה, והיא אחת
מעשר יצרניות הקפה הגדולות בעולם.
עלית פועלת בשתי מסגרות נפרדות: עלית ישראל, ועלית אינטרנשיונל.

עלית ישראל
עלית היא אחד מהמותגים החזקים ביותר בישראל, ומדורגת בין החברות המוכרות והאהובות
ביותר. עוצמתו רבת השנים של מותג עלית מאפשרת לחברה מובילות בנתחי שוק במירב
הקטגוריות בהם היא פועלת. מובילות זו באה לידי ביטוי בהכרת השוק המקומי ומתן מענה
איכותי ורלוונטי לצרכנים.
תנאי התחרות של עלית בשוק המקומי הולכים ונעשים קשים יותר. תנאים קשים אלה באים
לידי ביטוי במיתון המתמשך, בהחרפת התחרות במשק, בעליית כוחן של רשתות השיווק אשר
מגבירות את הלחץ על הספקים ובירידה הכללית במצב הרוח של הצרכנים בעקבות המצב
הביטחוני, אשר מצמצמת את צריכת המזון מחוץ לבית ע"י צרכנים מקומיים ותיירים ואת
קנייתם של מוצרי אימפולס. אחד הכלים המרכזים לשיפור היכולת התחרותית של חברה במצב
של תחרות מחריפה הוא חדשנות. בהתאם, חברת עלית ישראל נמצאת בעצומו של מהלך השקה
של מוצרים חדשים ומיצובם מחדש של מוצרים וותיקים, אשר צפויים לשפר את יכולתה
התחרותית של עלית ולהביא לגידול עתידי במכירות הן דרך גידול קטגוריה מסוימת והן דרך
גידול בנתח השוק בתוך אותה קטגוריה.

עלית אינטרנשיונל
עלית משקיעה בהרחבת פעילותה הבינלאומית. עלית זיהתה את תחום הקפה הקלוי כתחום בו
יש לה יתרון יחסי, בשל ניסיונה העשיר בתחום זה, וכן בשל פוטנציאל הצמיחה שלו. במדינות
מזרח אירופה הצריכה של קפה קלוי נמצאת בצמיחה בעוד התחרות שם עדיין אינה גדולה,
והתחום עדיין לא הגיע לבשלות כך שחדירה מסיבית של עלית תאפשר לה כיבוש של נתח שוק
גדול יחסית.

בשנה האחרונה עלית התמזגה עם חברת שטראוס, זוהי דוגמא מאד בולטת להתייעלות החברה
שיוצרת יתרון לגודלה, והופכת לקבוצה שתהיה מספר שתיים בשוק המזון בישראל ושתתפרס
על מספר רב של איזורים וקטגוריות נוספות (כמו לדוגמא: מוצרי חלב) בנוסף משיגה עלית
בדרך זו הקטנת סיכון ושיפור כח המיקוח מול רשתות שיווק.

בעבודה הועלו מספר אלטרנטיבות לפעולה, האלטרנטיבות שנבחרו הן אלטרנטיבות בעלות
סיכון נמוך יחסית ופוטנציאל גבוה להצלחה: שת"פ עם חברות מקומיות בעלות נסיון, ותק
ומותג מקומי; ואלטרנטיבה שניה- הרחבת קו המוצרים באותן ארצות בהן היא משווקת את
מוצריה.

תגים:

אינטרנשנל · מבנה · מודל · עסקי · בינלאומי · בין · לאומי · מזרח · אירופה · קפה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עלית", סמינריון אודות "עלית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.