היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 65027
הצורך בשיווק הפנימי ובפיתוח תרבות ארגונית.
9,773 מילים (כ-30 עמ'), 30 מקורות, 554.95 ₪
עבודה מס' 70514
האם רמת שביעות הרצון של העובדים משפיעה על איכות שירות הלקוחות בחברות בעלות מוקדי שירות?
4,238 מילים (כ-13 עמ'), 20 מקורות, 186.95 ₪
עבודה מס' 51039
סקירה תיאורטית ובדיקה מחקרית באמצעות מחקר שביעות רצון של נהגים ממוקד התנועה של קול ישראל.
9,962 מילים (כ-30.5 עמ'), 29 מקורות, 373.95 ₪
עבודה מס' 60429
בדיקת שתי שיטות הסקר באמצעות מחקר בנושא עמדת הילדים בבתי הספר היסודיים כלפי קריאה והקשר בין משתנים דמוגרפיים.
9,732 מילים (כ-30 עמ'), 49 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 64860
הצעה לשינוי במערכות המידע של חברת "אל על", אשר יוביל לבסוף לשיפור הקשר בין החברה ללקוחות המוגדרים כ"נוסעים מתמידים" בקו נתב"ג ניו יורק בפרט, ובטיסות ארוכות הטווח בכלל.
3,245 מילים (כ-10 עמ'), 0 מקורות, 216.95 ₪
עבודה מס' 50336
עבודה זו בודקת את יישומם של מושגי השיווק- שווק לפנים, שיווק פנימי ושרשרת ערך.
2,363 מילים (כ-7.5 עמ'), 5 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 10301
שיווק "אולפנית" ברמת גן המשלבת לימודי מדעים מוגברים.
5,608 מילים (כ-17.5 עמ'), 27 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 68206
ניתוח שיווקי של הרשת תוך התייחסות לסביבת שוק קמעונאות המזון ובחינת אסטרטגיות שיווקיות חדשות.
2,394 מילים (כ-7.5 עמ'), 5 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 60735
4,018 מילים (כ-12.5 עמ'), 0 מקורות, 240.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100