היישום אינו מחובר לאינטרנט

מתן ערך ללקוח-מועדון על-גל

עבודה מס' 050336

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עבודה זו בודקת את יישומם של מושגי השיווק- שווק לפנים, שיווק פנימי ושרשרת ערך.

2,363 מילים ,5 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

בתקופה האחרונה נפתחו מספר רב של מועדוני לילה ופאבים בישראל, מאחר שקהל הלקוחות התרחב גם למגזרים בעלי ציווין אירופאי. הציבור אוהב לבלות בסופי השבוע, לשמוע מוזיקה מזרחית / יוונית וכמובן לצעוד על קיבתו, לשתות ולאכול טוב.
בעבודה זו אתייחס למושגים "שיווק לפנים ושיווק פנימי", "שרשרת ערך" נבדוק כיצד מועדון הלילה "על-גל" מיישם את פעולות הלו בתוך ארגונו.
בעלי המועדון גילו עד מהרה את הפוטנציאל המתפתח בשוק זה מאחד בתוכו ציבור לקוחות רחב מחד, ותחום פעילות רחב אידך.
סוג האוכלוסייה גדול ומגוון המגיעה למועדון לבלות ערב עם מוזיקה ארץ-ישראלית, מזרחית, ובעיקר תורכית ויוונית. מועדון הלילה "על-גל" שממוקם על חופה של העיר בת-ים כשסביבו לאורך הטיילת ממוקמים מספר נוסף של בתי קפה, משרדים וחניות.
בעלי המועדון גילו לאחר בדיקת קהל הלקוחות שחוג לקוחותיו היינו מסוג לקוחות הנמנה על אוהבי המוזיקה היוונית תורכית ועקב כך מציע בעל המועדון את מיטב הזמרים מחוג זמר זה.
השירות ללקוח מתבצע עוד בטרם הגיע למועדון והכוונה אפשרות הזמנת מקומות דרך הטלפון ובחירת מקום הישיבה. עם הגעתו של הלקוח למועדון ימצא בסביבתו ולאורך הטיילת חניה בשפע.
עם כניסתו למועדון יפגוש הלקוח דייל/ת חייכנים המוודאים שאכן הלקוח הזמין מקום והגיע בלבוש הולם המתאים לדרישות המועדון.
( בזמן ההזמנה נאמר ללקוח להגיע בלבוש הולם ).
נציג הקבלה ילווה את הלקוח לשולחנו ויגיש לו תפריט.
השירות במועדון הוא מקצועי ואישי ובא לענות על צרכיו של הלקוח ולשביעות רצונו המרבית בכדי לגרום לו להיות מרוצה ולחזור ולפקוד שוב את המועדון בעתיד.
העבודה נכתבה על-פי ניתוח החומר הנלמד ועל ידי ההתרשמות מבילוי במועדון, לימוד דרכי התנהגותו בסביבתו העסקית, ובשיחה עם מנהלי המועדון.
המועדון עבר בתקופה האחרונה שיפוץ כללי לשיפור תדמיתו בפני קהל לקוחותיו ולנוחיותו.

תוכן עניינים:
1. שיווק פנימי.
1.2 בעיות ופתרונות בשיווק הפנימי.
2. שיווק לאחור.
2.1 דוגמאות לשיווק לאחור.
3. סיכום נושא השיווק.
3.1 שיווק פנימי.
3.2 שיווק לאחור.
4. תרחישים ותקלות במועדון והצעות לפתרון.
5. מודל ערך ללקוח.
6. בית האיכות Q.F.D
7. שרשרת ערך ללקוח עפ"י פורטר.
8. אדרת הדג - מיפוי הבעיות.
9. ניהול איכות כוללת - T.Q.S.M .
10. ביבליוגרפיה.

תגים:

שירות · איכות · פורטר · כולל · ניהול

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מתן ערך ללקוח-מועדון על-גל", סמינריון אודות "מתן ערך ללקוח-מועדון על-גל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.